Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنگ اولی هوینس با هافبک رئال: "روش بازی کروس کاملاً قدیمی است"

© Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
در حالی‌که تونی کروس از بازی‌های ملی خداحافظی کرده، اما اولی هوینس بازی‌های او در یورو مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش اسپوتنیک؛ پس از آن‌که آلمان در مرحله یک هشتم مهایی یورو 2021 توسط انگلیس حذف شد، تونی کروس از بازی‌های ملی اعلام بازنشستگی نمود، ولی این امر برای اولی هوینس قابل درک نیست زیرا رئیس سابق بایرن به انتقاد از روش بازی کروس پرداخت.

اولی هوینس 69 ساله برای تجزیه و تحلیل یورو 2021 اظهار نظر نمود و در صحبت با  Sport1  به طور مشخص تونی کروس و فوتبال او را هدف قرار داد.

هوینس گفت:

"تونی كروس جایی در این فوتبال ندارد. این مسئله اصلی بود. من تونی كروس را خیلی دوست دارم، او نمایش‌های كلاسیک را ارائه داد. او برای بایرن عالی بود. اما روش بازی او کاملاً قدیمی است."

اولی هوینس که همچنین در انتخاب گزینه‌های یواخیم لوو به ویژه تغییر وحشتناک سیستم دفاعی او از چهار به سه بازیکن مقابل انگلیسی‌ها را زیر بار انتقاد گرفت. اما او بازهم از کروس یاد نمود:

"هیچ بازیکنی فوتبال کروس را که او به ویژه به دلیل ماندن بیش از حد در پاس کناری و عدم تجسم فوتبال مدرن که به صورت عمودی و با یک توپ پرتاب شده به پا با تمام سرعت بازی می‌شود، بازی نمی‌کند. مقابل انگلیس، ما در ربع آخر ساعت1-0 افت داشتیم و کروس از خط میانی عبور نکرد. او همیشه از دایره وسط به صورت افقی بازی کرد که اجازه می‌دهد تا دفاع حریف برای سازماندهی پیش بیاید. شما باید ریسک کنید، باید با بازیکن دیگری ترکیب شوید، متمایز شوید. این مشکل است."

در ادامه همچنان تونی کروس به روش خود در توییتر پاسخ اولی هوینس را داد، تونی نوشت:

"اولی هوینس مردی باتجربه فوتبال است، علاقه چندانی به جنجال و کاملاً صلح با خودش ندارد. مانند باغبان‌اش. (اشاره ای کنایه آمیز به گفتگوی داغ هوینس و ماتئوس در اوایل دهه 2000 زمانی که هوینس پس از یک مشاجره، گفت که بازیکن حتی به عنوان باغبان در باشگاه بر نمی‌گردد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала