Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هفته سرنوشت ساز در انتظار پوگبا؛ هافبک شیاطین سرخ می‌ماند یا می‌رود؟

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2021
عضو شوید
هافبک منچستریونایتد این هفته از تعطیلات خود بر می‌گردد و تصمیم خواهد گرفت که می‌خواهد به پاریس برود یا این‌که با تیم فعلی‌اش تمدید نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ آینده پل پوگبا در هفته گذشته 180 درجه چرخش پیدا کرده است. طبق اطلاعات تله‌فوت، بازیکن فرانسوی این هفته اط تعطیلات بر‌ می‌گردد و آینده‌اش را مشخص خواهد کرد، یعنی می‌خواهد فصل آینده در PSG بازی کند یا که سرانجام با شیاطین سرخ کارش را تمدید نماید.

همانطور که توسط تله فوت گزارش شده، گفتگوهای لئوناردو و مینو رایولا به خوبی پیش می‌روند. پوگبا که فقط یک هفته پیش هیچ پیشنهادی از هیچ تیمی نداشت، با علاقه غیر منتظره PSG روبرو شده و به طور فزاینده‌ای روشن است که ممکن پاریس مقصد بعدی او باشد. تصمیمی متناسب با بازیکن سابق یوونتوس که در مناطق پاریس متولد و بزرگ شده است.

با این حال، پوگبا تنها در صورت تضمین مالکیت به پی‌اس‌جی می‌رود، چیزی که هنوز مشخص نیست به خصوص با ورود واینالدوم و حضور پاریدس یا وراتی در مرکز زمین. این می‌تواند او را فقط یک سال پس از پایان قراردادش به تمدید با منچستر یونایتد نیز نزدیک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала