Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مشتری جدید برای ستاره برازیلی بارسلونا

© REUTERS / ALBERT GEAفيليبي كوتينيو فلیپ کوتینیو
فيليبي كوتينيو   فلیپ کوتینیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
بر اساس گزارش یک رسانۀ فرانسوی، تیم المپیک مارسی به صورت جدی شرایط جذب فیلیپه کوتینیو را دنبال می کند.

به گزارش اسپوتنیک، فلیپه کوتینیو، ستاره برازیلی بارسلونا جایی در آینده این تیم ندارد و در فهرست فروش قرار دارد.

Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2021
ورزش
خبر خوش به بارسا؛ کوتینیو مشتری پیدا کرد

این بازیکن در نیوکمپ نتوانست دوران خوش خود در لیورپول را تکرار کند و حالا به صورت جدی تلاش می کند تا مقصد جدیدی را برای خود پیدا کند.

اکنون نشریه فرانسوی «اکیپ» خبر داده که المپیک مارسی در حال بررسی خرید این بازیکن است. البته این برای باشگاه فرانسوی مشکل است چرا که بارسا می خواهد بخشی از هزینه هایی که برای وی کرده را جبران کند و نمی خواهد کوتینیو را ارزان از دست بدهد. این هافبک در بارسا سالی 12 میلیون یورو دستمزد می گیرد که باشگاه فرانسوی توان پرداخت آن را ندارد.

باشگاه فرانسوی رابطه خوبی با  بارسلونا دارد و در حال حاضر امکان خرید هافبک برازیلی را بررسی می کند. با این حال انتقال کوتینیو به این باشگاه روند پیچیده ای خواهد داشت زیرا تیم فرانسوی به دنبال حامی مالی است که انتقال این را ممکن کند.

با این وجود مارسی با یک اسپانسر قدرتمند در تماس است تا بتواند بخشی از هزینه ها را تامین کند. آنها به کوتینیو پیشنهاد داده اند که دستمزد کنونی خود را نصف کند و ده میلیون یورو هم به عنوان پاداش انتقال دریافت کند.

در حال حاضر تمرینات پیش فصل اهمیت زیادی برای سران بارسا دارد چرا که کوتینیو در این تمرینات می تواند نشان دهد بعد از مصدومیت سنگینش در چه شرایط فیزیکی قرار دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала