Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام به دنبال فروشِ حق نام ورزشگاه خانگی خود

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه تاتنهام
ورزشگاه تاتنهام - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام در تلاش است تا برای خروج از بحران مالی حق نام ورزشگاه خانگی خود را به فروش برساند و در مذاکراتی که با چندین شرکت معتبر پیشرفت خوبی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه تاتنهام نیز همانند سایر باشگاه‌های بزرگ اروپا، دچار مشکلاتی مالی به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا شده است و مدیران این باشگاه تلاش دارند تا از راه‌های مختلف برای عبور از بحران مالی استفاده کنند.

یکی از این راه‌ها فروش حق نام ورزشگاه خانگی این تیم است و مدیران ارشد این باشگاه از مدتی به این‌سو در حال مذاکره با چندین شرکت مطرح هستند و به نظر می‌رسد که پیشرفت‌های چشم‌گیری صورت گرفته است.

ورزشگاه خانگی تاتنهام اسپرز از زمان انتقال از «وایت هارت لین» به عنوان ورزشگاه خانگی این  تیم  و بدون نام تجاری شناخته می‌شود و برای باشگاه بسیار مهم است که در اسرع وقت اسپانسر مناسب پیدا کند و از این امتیاز سود ببرد.

براساس گزارش دیلی میل، دانیل لوی چندین گزینه روی میز دارد و در حال بررسی است که کدام یکی از پیشنهادات به سود باشگاه است تا با همان شرکت قرارداد ببندد.

گفته می‌شود که شرکت‌های آمریکایی و انگلیسی برای خرید حق نام این باشگاه پیشنهاد داده اند و دیده شود که در نهایت چه نام جایگزین ورزشگاه هاتسپر خواهد شد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала