Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز تمرینات پیش فصل بارسلونا با مشکلات بزرگ و حل نا شده

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
عضو شوید
تمرینات پیش فصل بارسلونا در شرایطی آغاز شده است که لیونل مسی هنوز قرارداد جدید نبسته، مصدومیت‌ها فراوان است و ستاره‌هایی که باید فروخته می‌شدند، هنوز در تیم حضور دارند.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا تمریناتش برای فصل 2020-2021 را از تاریخ 10 جولای آغاز کرد و رونالد کومان در دومین فصل حضورش در این تیم به دنبال بهبود شرایط تیم و خودش است.

Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2021
کومان آماده قربانی چند ستاره برای ماندن مسی در بارسا

بلوگرانا به دلیل برگزاری رقابت‌های یورو، کوپا آمریکا و رقابت‌های المپیک، تنها 11 بازیکن اصلی خود را در اختیار دارد و 9 بازیکن از تیم  B، نیز در تمرینات تیم اصلی حضور پیدا کرده‌اند.

تمرینات بارسا در حالی ادامه دارد که مشکلات بزرگ این تیم هنوز حل نشده و با این وضع مشکلات این تیم برای فصل جدید بیشتر نیز خواهد شد.

یکی از مشکلات بزرگ بارسا وضعیت مسی است زیرا این بازیکن پس از تاریخ 1 جولای بازیکن آزاد است و قرارداد جدید با کاتالان‌ها نبسته.

دومین مشکل بارسا عدم فروش ستاره‌های مازاد است و این بازیکنان هنوز زیر نظر کومان تمرین می‌کنند. این بازیکنان پیانیچ، کوتینیو و چند بازیکن دیگر اند.

سومین مشکل بلوگرانا، مصدومیت چند ستاره کلیدی همچون فاتی و عثمان دمبله و تراشتگن است که کادرفنی را نگران کرده است.

عدم تمدید قرارداد موریبا، عدم جذب یک هافبک، غیبت خرید‌های جدید، مشکلات مالی و بلند بودن سقف دستمز‌‍د‌ها از مشکلات دیگر اند که بارسا هنوز موفق به حل شان نشده و باید قبل از شروع فصل حل شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала