Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوش رییس بارسا به هواداران در مورد تمدید قرارداد مسی

© REUTERS / ALBERT GEAلاپورتا
لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا، در مورد تمدید قراداد مسی صحبت کرد و اظهار داشت که در مذاکرت پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با آغاز ماه جولای با بارسلونا به پایان رسید و این بازیکن در حال حاضر بازیکن آزاد است. لئو اما به مذاکراتش با بارسلونا پایان نداده و پدرش که نماینده‌اش نیز است با مسئولان باشگاه در حال گفت‌وگو است تا در صورت رسیدن به توافق این بازیکن قراردادش را تمدید کند.

Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2021
حرکت زیبای مسی در فینال کوپا؛ لئو مانع شعار‌های تمسخرآمیز علیه برازیل شد + ویدیو

خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا امروز در گفت‌وگویی در مورد تازه‌ها در روند مذاکرات تمدید قرارداد مسی صحبت کرد و اظهار داشت که پیشرفت‌های وجود دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی مسی قرارداد خودش را تمدید می کند گفت:" هیچ چیز غیر ممکن نیست. به اندازه کافی پیشرفت صورت گرفته و ما امیدواریم."
وی در ادامه در مورد قهرمانی مسی در کوپا صحبت کرد و گفت:" بسیار هیجان‌انگیز است که می‌بینیم بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از کسب چنین عنوانی هیجان زده م‌شود و او همه ما را از خوشحالی گریه می‌دهد. همه کاتالان‌ها ، بارسلونا، و کل دنیای فوتبال خوشحال هستند زیرا لئو قهرمان کوپا آمریکا شد. من برای لئو خوشحالم و همین‌طور برای آگوئرو."

لاپورتا در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که مسی بدون مشخص شدن آینده‌اش برای سه هفته به تعطیلات رفت و گفته است که در بازگشت در مورد آینده‌اش تصمیم خواهد گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала