Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نفس راحت بارسا؛ پی‌اس‌جی از جذب مسی منصرف شد

© AP Photo / SERGIO PEREZلیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain
لیونل مسی Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid v FC Barcelona - Estadio Alfredo Di Stefano, Madrid, Spain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن از جذب لیونل مسی کاپیتان بارسلونا منصرف شده است و خبری از یکجا شدن دوباره نیمار و لئو نیست.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به تاریخ اول جولای سال جاری به پایان رسید و این بازیکن تا حالا قرارداد جدید با بلوگرانا نبسته است.

لاپورتا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
خبر خوش رییس بارسا به هواداران در مورد تمدید قرارداد مسی

از نیم فصل گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه پاریسن‌جرمن به این بازیکن 34 ساله مطرح بود و با توجه پایان قرارداد مسی با بارسا، به نظر می‌رسید که این باشگاه همانند واینالدوم و راموس این بازیکن را نیز به صورت آزاد به خدمت بگیرد.

در فرانسه اما گزارش‌ها می‌رساند که پاریسی‌ها از جذب مسی منصرف شده اند و برنامه‌ای برای یک‌جا سازی دوباره نیمار و لئو ندارند.

براساس گزارش لوپاریزین، پاریسن‌جرمن در چند هفته‌ها آخر با نزدیکان مسی تماس گرفته تا نظر وی را بپرسد و احتمالا پاسخ قناعت‌بخش و چراغ سبز دریافت نکرده و همین موضوع سبب شده تا از جذب وی منصرف شوند.

از سویی هم گفته می‌شود که دلیل عقب‌نشینی پی‌اس‌جی تمدید قرارداد با امباپه است و این باشگاه نمی‌خواهد که ستاره فرانسوی حس کند که باشگاه به او اهمیت قائل نیست و به دنبال پُر کردن جای او با ستارۀ دیگری است.

حالا و با توجه به انصراف پی‌اس‌جی و عدم تمایل سیتی به جذب مسی، به نظر می‌رسد که این بازیکن دیگر مشتری جدی ندارد و همین موضوع سبب می‌شود که او قرارداد خود را با بارسلونا تمدید و در این باشگاه بماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала