Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقش برجسته نیمار در پیوستن راموس به پی‌اس‌جی

© REUTERS / Toby MelvilleИгрок "Реала" Серхио Рамос
Игрок Реала Серхио Рамос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
سرخیو راموس در گفت‌وگویی فاش کرد که نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن او را متقاعد کرده است تا به این باشگاه بیپوندد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس پس از آن‌که با رئال مادرید بر سر تمدید قرارداد به توافق نرسید، راهی پاریسن‌جرمن شد و با این باشگاه قرارداد دوساله بست. این مدافع باتجربه دو روز قبل به صورت رسمی کارش را در این باشگاه پاریسی آغاز کرد و تا حالا سه جلسه تمرینی را با این باشگاه پشت سر گذاشته است.

سيرخيو راموس  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2021
واکنش راموس به افشای فایل صوتی رییس رئال

وی امروز در گفت‌وگویی در مورد پیوستنش به پی‌اس‌جی صحبت کرد و اظهار داشت که نیمار جونیور ستاره برازیلی وی را متقاعد به پیوستن به این باشگاه کرده است.

وی در این مورد به اکیپ گفت:" قبل از اینکه با پاریسن‌جرمن قراردادی امضا کنم، نیمار مرا برای پیوستن به این تیم متقاعد کرد. قبل از امضای قرارداد با باشگاهی جدید هم صحبت کردن با چند بازیکن در این مورد می‌تواند خیلی کمک کند. همچنین صحبت کردن با لئوناردو و ناصر الخلیفی در کنار صحبت با بازیکنان دیگر مرا برای پیوستن به این تیم متقاعد کرد."

راموس در حالی از نقش نیمار در پیوستنش به پاریسن‌جرمن سخن می‌گوید که این دو در زمان حضور شان در رقابت‌های لالیگا و باشگاه‌های بارسلونا و رئال مادرید رابطه چندان خوبی نداشتند و در بازی‌ها همواره با هم‌دیگر درگیر می‌شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала