Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال دوری سه ماهۀ ستاره یونایتد از میادین

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2021
عضو شوید
ممکن است مارکوس راشفورد ستاره انگلیسی منچستریونایتد، به دلیل مصدومیت سه ماه از میادین فوتبال دور باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مارکوس راشفورد مهاجم تیم ملی انگلیس که در رقابت‌های یورو در اکثر بازی‌ها نیمکت‌نشین بود و در دیدار نهایی برای ایتالیا پنالتی خودش را به بیرون زد، مصدوم شده و ممکن است تا چند روز دیگر زیر تیغ جراحان برود.

مصدومیت این بازیکن 23 ساله از ناحیه شانه که از نیم فصل دوم به او پیش شد، جدی به نظر نمی‌رسید و داکتران در آن زمان تشخیص داده بودند که با دارو مداوا خواهد شد، اما رقابت‌های یورو سبب شده است تا مصدومیت او تشدید پیدا کند و حال در آستانه دوری سه ماه از میادین فوتبال قرار دارد.

اسکای اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد که درد شدیدی را راشفورد در ناحیه شانه خود احساس می‌کند و تا چند روز دیگر مجبور است تا روی شانه‌اش جراحی انجام دهد.

گفته می‌شود که در صورت انجام جراحی این بازیکن دو ماه ابتدائی لیگ برتر انگلیس را از دست خواهد داد و نمی‌تواند شیاطین سرخ را همراهی کند.

راشفورد که در حال حاضر در تعطیلات به سر می‌برد، روزهای خوبی را سپری نمی‌کند زیرا به دلیل خراب کردن پنالتی در فینال یورو، مورد توهین نژادی قرار گرفته و از لحاظ روحی نیز وضعیت مناسبی ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала