Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لوگان پل؛ "اگر دوباره با می‌ودر مبارزه کنم، قول می‌دهم او را ناک اوت کنم"

© AP Photo / John LocherАмериканский боксер Флойд Мейвезер
Американский боксер Флойд Мейвезер  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2021
عضو شوید
در حالی‌که لوگان پل برابر فلوید می‌ودر شکست خورد ادعا می‌کند که در صورت انجام مبارزه دوم، وی آماده است که حریف‌اش را ناک اوت کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ لوگان پل یوتیوبر آمریکایی که در برابر بهترین مشت زن جهان تن به شکست داد، ادعا کرده که اگر او بار دیگر در رینگ مبارزه مقابل فلوید می‌ودر قرار بگیرد، مشت زن حرفه‌ای را ناک اوت خواهد کرد.

این یوتیوبر بوکسور ماه گذشته در یک مسابقه برای هصت روند مقابل بهترین قهرمان بوکس، با اعتبار ظاهر شد.

اما کنون او می‌گوید: "بگذارید چیزی به شما بگویم، اگر دوباره با فلوید مبارزه کنم، قول می‌دهم او را ناک اوت کنم. من او را دیدم. من آن را شناختم. در پایان دور هشتم او به سختی نفس می‌کشید، من زنده می‌شدم. اگر ما آن را برگردانیم این یک مبارزه 10 یا 12 روند خواهد بود و این بار او را تمام می‌کنم."

این در حالی‌ست که جیک پل برادر کوچکتر لوگان قرار است در تاریخ 29 آگوست با قهرمان سابق UFC تایرون وودلی در کلیولند مبارزه کند. وودلی توضیح داد که با می‌ودر تمرین کرده است: "او چیزهایی را به من نشان داد، نه به طور خاص برای غلبه بر جیک، بلکه برای این‌که یک بوکسور کلاس جهانی باشم. در MMA گاهی اوقات ما انرژی خود را هدر می‌دهیم. اما هر کاری که می‌کنم به جیک صدمه می‌زند. نظرات من به او صدمه می‌زند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала