Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فهرست خروجی‌های سیتی مشخص شد؛ نام ستاره درخشان سه شیرها در صدر

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Манчестер Сити"
منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.07.2021
عضو شوید
منچسترسیتی در پنجره نقل‌وانتقالات جاری تغییرات بزرگی در ترکیب خود خواهد آورد و چند بازیکن بزودی از این تیم جدا خواهند شد تا هزینه جذب هری کین و جک گریلیش را تأمین کنند.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی فصل گذشته در لیگ برتر درخشش فوق‌العاده داشت و با اختلاف فاحش نسبت به منچستریونایتد موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نیز خوب ظاهر شد و برای نخستین‌بار راهی فینال شد اما در دیدار نهایی برابر چلسی شکست خورد و از کسب عنوان قهرمانی باز ماند.

ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا سبب شده است تا پپ گواردیولا به فکر تغییرات گسترده در ترکیب تیمش باشد و در پنجره نقل‌وانتقالات جاری برخی بازیکنان را به فروش برساند.

پپ تصمیم دارد تا هری کین و جک گریلیش را از تاتنهام و استون ویلا به خدمت بگیرد و برای این کار چیزی در حدود 250 میلیون یورو نیاز دارد.

به همین منظور این سرمربی اسپانیایی، نام بازیکنانی چون رحیم استرلینگ، ریاض محرز، برناردو سیلوا، گابریل ژسوس و آیمریک لاپورته را در فهرست فروش قرار داده است تا هزینه جذب کین و گریلیش را مهیا سازد.

این باشگاه در صورتی که موفق به تامین هزینه دو ستاره مورد نظرش از فروش این بازیکنان نشود، دست به فروش برخی بازیکنان جوان آکادمی خودش نیز خواهد زد که مشتریانی زیادی از سراسر اروپا دارند.

سیتی در حالی این بازیکنان را در فهرست فروشات خودش قرار داده است که یوونتوس به ژسوس، آرسنال به استرلینگ، بارسا به سیلوا و ریاض محرز علاقه دارد.
 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала