Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش بولت به نژادپرستی علیه بازیکنان انگلیس

© REUTERS / James OatwayFormer Olympic sprinter Usain Bolt attends a practice session with Mamelodi Sundowns soccer team in Johannesburg, South Africa, January 29, 2018
Former Olympic sprinter Usain Bolt attends a practice session with Mamelodi Sundowns soccer team in Johannesburg, South Africa, January 29, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.07.2021
عضو شوید
یوسین بولت، دونده جامائیکایی، به نژاد نژادپرستی علیه بازیکنان انگلیسی واکنش نشان داد و این موضوع را وحشتناک عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یوسین بولت، دارنده هشت مدال طلای المپیک  پیش از این بارها از علاقه خود به فوتبال و تیم منچستر یونایتد در رسانه‌ها صحبت کرده بود و با حضور در تمرینات این تیم می‌خواست وارد دنیای فوتبال شود اما معیارها را پوره نکرد و نتوانست به رویایش برسد.

Former Olympic sprinter Usain Bolt attends a practice session with Mamelodi Sundowns soccer team in Johannesburg, South Africa, January 29, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.04.2021
بولت و انتخاب بهترین از میان مسی و رونالدو

بولت هوادار بسیار خوب فوتبال است و همواره این بازی مهیج را از ورزشگاه و تلویزیون بیننده است. وی در مورد رقابت‌های یورو و اتفاقات پس از این رقابت‌های آگاه است و می‌داند که بازیکنان انگلیس مارکوس راشفورد، جادون سانچو و بوکایو ساکا به دلیل از دست دادن پنالتی، در دیدار نهایی برابر ایتالیا، به توهین نژادی برخوردند.
سریع‌ترین مرد جهان که امروز در گفت‌وگویی با رویترز در مورد المپیک صحبت می‌کرد، در بخشی از صحبت‌هایش به این موضوع نیز اشاره کرد و اظهار داشت که توهین نژادی به ستاره‌های انگلیسی وحشتناک است.

او گفت:" اول از همه دانستن این وحشتناک است. دیدن این چیزها برای من بسیار سخت است. به عنوان یک آفریقایی و یک سیاه پوست، می‌توانم بگویم که باید نسبت آن‌هایی که مرتکب توهین نژادی شدن اند، باید سخت‌گیری صورت گیرد. این فوتبال است. شما بعضی از بازی‌ها را می برید و بعضی‌ها را می‌بازید و از دست دادن موقعبت گُل و پنالتی برای شما سخت است. من با تیمم این کار را انجام داده‌ام، اما وقتی صحبت از مسابقه یا هر چیز دیگری می شود، کسی را نفرین نمی‌کنم و سعی نمی‌کنم آن‌ها را کنار بگذارم."

بولت در حالی به این موضوع واکنش نشان داده است که دولت انگلیس در تلاش است تا برای جلوگیر از موضوع در آینده راه حل مناسبی دریافت کند و از توهین‌های نژادی به صورت کامل جلوگیری کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала