Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صدور جواز خرید بازیکن آزاد به دربی کانتی

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
سازمان EFL به باشگاه دربی کانتی اجازه داد تا بازیکنان خارج از قرارداد را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ به دنبال صدور حکمی از سوی لیگ فوتبال انگلیس، تیم دربی کانتی اجازه دارد تا با جذب بازیکنانی خارج از قرارداد، خود را تقویت کند.

باشگاه چمپیونشیپ در حال حاضر تحت تحریم نقل و انتقالات است، به این معنی که آنها نمی‌توانند بازیکنانی از سایر باشگاه‌ها را با معاملات دائمی جذب کنند یا هزینه‌های وام را پرداخت نمایند.

آنها همچنین حداکثر به 23 بازیکن "با جایگاه حرفه‌ای" در ترکیب شان محدود می‌شوند.

در نظر گرفته شده که دربی توسط EFL به این حد 23 نفره رسیده و طی حکمی مانع از جذب بازیکنان خارج از قرارداد شده بود.

با این حال باشگاه استدلالی معقولی نیز داشت که بازیکن "با جایگاه حرفه‌ای" کسی است که در یک بازی تیم اصلی در لیگ، جام حذفی یا جام لیگ شرکت کرده است و نباید بازیکنانی که به خاطر کوید19 از ترکیب خارج شده بودند طبقه بندی شوند.

پس از این‌که از کل تیم اصلی آنها از جمله مربی وین رونی خواسته شد که خود را قرنطین کنند، تیم دربی مجبور شد یک تیمی تقریباً کامل از جوانان آکادمی را در چورلی به میدان بفرستد. این باشگاه ادعا کرد که طبقه بندی بازیکنان آکادمی ناعادلانه است و پس از بررسی EFL اکنون در این مورد به آنها معافیت داده شده است.

در بیانیه EFL آمده: "در پی درخواست دربی کانتی هیئت EFL اکنون شرایط مربوط به حضور تعدادی از بازیکنان آکادمی را در مسابقات جام حذفی مقابل چورلی در اوایل سال جاری را در نظر گرفته و پس از بررسی، هیئت مدیره تشخیص داده که ظاهر بازیکنان در آن بخش به عنوان بخشی از ارزیابی این‌که آیا آنها بازیکنان" دارای جایگاه حرفه ای"مطابق با سیاست تحریم لیگ هستند، به دلیل شرایط استثنایی در نظر گرفته نمی‌شود."

این بدان معناست که دربی کانتی اکنون می‌تواند پیشنهاداتی را به بازیکنان آزاد مانند راول موریسون و فیل جاگیلکا که در این باشگاه تمرین کرده‌اند، بررسی کند.

EFL درخواست‌های دربی را برای آرام کردن جنبه‌های دیگرِ تحریم رد کرده است.

در بیانیه اضافه شده: "هیئت مدیره درخواست دیگری را برای تعدیل تحریم افزایش یافته که در مورد سایر موارد نقض مقررات همچنان برقرار است، رد می‌کند. بنابراین باشگاه همچنان تحت محدودیت‌های مزدی در جذب بازیکن خواهد بود و محدود به تعداد 23 بازیکن با [جایگاه حرفه‌ای] است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала