Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

در نبود بزرگان تنیس؛ جوکوویچ به دنبال تاریخ سازی در المپیک

© REUTERS / PAUL CHILDSنواوک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان Tennis - Wimbledon - All England Lawn Tennis and Croquet Club, London, Britain - July 11, 2021 Serbia's Novak Djokovic celebrates with the trophy after winning his final match against Italy's Matteo Berrettini
نواوک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان   Tennis - Wimbledon - All England Lawn Tennis and Croquet Club, London, Britain - July 11, 2021 Serbia's Novak Djokovic celebrates with the trophy after winning his final match against Italy's Matteo Berrettini - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
عضو شوید
نواک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان برای کسب طلای المپیک می‌خواهد تاریخ سازی کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که راجر فدرر سوییسی و رافائل نادال اسپانیایی دو اسطوره برحال دنیای تنیس از غایبان جدی رویداد المپیک 2020 خواهند بود، از نواوک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان به عنوان بخت اصلی طلای المپیک یاد می‌شود.

تنیسور صربستانی آماده می‌شود تا برای تاریخ سازی در المپیک ستاره‌های نه چندان قَدَری را از پیش رو بردارد در حالی‌که او تا کنون یک سال باورنکردنی را با قهرمانی در مسابقات گرنداسلم استرالیا، اوپن فرانسه و ویمبلدون سپری کرده است.

خوان مارتین دل پوترو مرد شماره سه جهان به جوکوویچ گفته است که این‌بار او فرصت کسب طلای المپیک را دارد، تنها دستاوردی که در کارنامه شگفت انگیزش دیده نمی‌شود.

بهترین نتیجه جوکوویچ در بازی‌های المپیک 2008 پکن بود که در مسابقه بر سر مدال برنز جیمز بلیک را شکست داد اما این بار به دنبال طلا می‌باشد.

تنیسور 39 ساله از بازی در توکیو هیجان زده است و آرزوی طلای خود را پنهان نکرده است: "گرچه برنامه طاقت فرسا است اما من به خاطر همه پیروزی‌های این فصل اطمینان دارم. کسب مدال هدف من است و این یک راز نیست که من به دنبال طلا هستم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала