Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توکیو 2020؛ شکست آلمان با حضور 90 دقیقه‌ای ندیم امیری در المپیک + عکس/ویدیو

© REUTERS / Kai Pfaffenbach Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Германии и Португалии во время матча на  Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.07.2021
عضو شوید
تیم ملی آلمان اولین بازی خود درالمپیک توکیو را برابر برزیل با شکست 3-2 سپری کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ امروز بازی‌های مرحله گروهی فوتبال المپیک با انجام 8 بازی آغاز شد که در مهم‌ترین آن تیم ملی برزیل از گروه D این باز‌ی‌ها از آلمان میزبانی کرد و سرانجام به برتری 3-2 دست یافت.

در این دیدار یاران دنی آلوز در همان نیمه اول کار را یکسره ساختند جایی که با هت‌تریک تماشایی ریچارلیسون (7، 22 و 30) نتیجه 3-0 شد و نیمه اول را این تیم برنده به رختکن رفت. ضمن این‌که یک پنالتی در دقیقه 46 بازی برای برزیل را ماتئوس کونها از دست داد.

در نیمه دوم استفن سرمربی تیم ملی آلمان یک تغییر ایجاد کرد و سپس در دقیقه 57 ندیم امیری بازیکن افغانی الاصل آلمان، توانست یک گل را جبران سازد.

چند دقیقه بعد ماکیسمیلیان آرنولد مهم‌ترین بازیکن آلمان با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا این کشور ادامه کار را 10 نفره دنبال نمایند.

تغییرات دیگر سرمربی مانشافت‌ها سبب شد تا یکی از گل‌های دیگر نیز در دقیقه 84 با ضربه سر راگنر پاسخ داده شود.

با پایان 90 دقیقه زمان معمول بازی، داور 5 دقیقه زمان تلف شده اعلام داشت که به ضرر آلمان تمام شد زیرا پائولینهو در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده گل چهارم برزیل را به ثبت رساند تا این دیدار با حساب 4-2 به سود کشورش پایان یابد.

با این برتری شیرین و ارزشمند برزیل در گروه‌اش صدرنشین شد.

در بازی دیگر از این گروه تیم ملی ساحل عاج با نتیجه 2-1 از سد عربستان سعود عبور کرد. فرانک کسیه و الامری (گل به خودی) برای ساحل عاج گل زدند و تنها گل سعودی توسط ال‌دوساری به ثمر رسید.

با این نتایج برزیل با 3 امتیاز اما تفاضل گل بهتر صدرنشین شد، و ساحل عاج با 3 امتیاز در رده دوم ایستاد، سعودی با هیچ امتیاز و تفاضل 1- جایگاه سوم را گرفت اما آلمان با هیچ امتیاز و تفاضل 2- چهارم شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала