Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شرایط کاپیتان یوونتوس برای تمدید قرارداد

© AFP 2023جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018
جورجیو کیه‌لینی مدافع و کاپیتان یوونتوس    Torino striker Simone Zaza challenges for the ball with Juventus defender Giorgio Chiellini during the Turn derby in December 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.07.2021
عضو شوید
کیه‌لینه برای ماندن در یوونتوس، دو شرط گذاشته و در صورتی که شرایطش برآورده نشود، به عنوان بازیکن آزاد به باشگاه دیگر خواهد پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، جورجو کیه‌لینی، کاپیتان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، بازیکن آزاد است چرا که قراردادش با این تیم به پایان رسیده و این باشگاه هنوز با وی روی تمدید قرارداد توافق نکرده است.

کیه لینی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
بانوی پیر در آستانه قرارداد یکساله با کیه‌لینی

این مدافع میانی که ماه آینده 37 ساله خواهد شد، نمایش درخشانی در مسابقات یورو 2020 داشت و یکی از ارکان اصلی موفقیت آتزوری دراین رقابت‌ها بود و همین موضوع سبب شده است تا وی برای ادامه فوتبالش فکر کند.

کیه‎‌لینی که به فکر بازنشستگی پس از رقابت‌های یورو بود، حالا برای تمدید قرارداد شرط گذاشته است و خواهان  قراردادی دو ساله با افزایش دستمزد است.

براساس گزارش گاتزتا دلو اسپورت، دستمزد فعلی کیه‌لینی در حدود 3.5 میلیون یورو است و کیه لینی خواهان 5 میلیون یورو در سال شده است.

این در حالی‌ست که قبل از این یوونتوس تمایل به تمدید یک ساله با این بازیکن نشان داده بود و نمی‌خواست تا دستمزد او را افزایش دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала