Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرد شماره یک تنیس جهان از تیم محبوبش نام‌برد

© REUTERS / Issei Katoنواک جوکوویچ Novak Djokovic
نواک جوکوویچ    Novak Djokovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
ستاره تنیس صربستان و مرد شماره یک این رشته، از تیم مورد علاقه‌اش نامبرد.

به گزارش اسپوتنیک، نواک جوکوویچ، مرد شماره یک تنیس جهان پس از کسب پیروزی در اولین مسابقه‌اش در بازی‌های المپیک 2020 توکیو، نام تیم فوتبال باشگاهی محبوب خودش را گفت.

نواوک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان   Tennis - Wimbledon - All England Lawn Tennis and Croquet Club, London, Britain - July 11, 2021 Serbia's Novak Djokovic celebrates with the trophy after winning his final match against Italy's Matteo Berrettini - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.07.2021
در نبود بزرگان تنیس؛ جوکوویچ به دنبال تاریخ سازی در المپیک
این ستاره سرشناس تینس جهان که می‌خواهد مدال طلا را به ویترین افتخاراتش اضافه کند، در گفتگویی در از تیم محبوبش نامبرد و گفت:«میلان تیم محبوب من است قلب من سرخ ومشکی است و امیدوارم که آنها امسال در لیگ قهرمانان و لیگ ایتالیا خوب نتیجه بگیرند.»
جوکوویچ در ادامه به ستایش از زلاتان ابراهیوویچ پرداخت و گفت:«زلاتان از بهترین دوستان من است. او یک جنگجوی حیرت‌آور است، یک پدیده، یک قهرمان. او سبب شده که سقف انتظارات از همه بالا برود چون با وجود اینکه 39 ساله شده و با همه مصدومیت‌هایی که داشت، هنوز هم دارد تلاش می‌کند.»

ابراهیموویچ اگرچه در سویدن متولد شده اما دارای پدری بوسنیایی و مادری کروات است که هر دو کشور به علاوه زادگاه جوکوویچ یعنی صربستان زمانی جزو قلمروی یوگسلاوی سابق بودند.

جوکوویچ روز گذشته اولین پیروزی خود را در بازی‌های المپیک 2020 توکیو کسب کرد تا اولین قدم برای کسب نخستین مدال طلایش در این رقابت‌ها را بردارد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала