Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راهکار مالکان منچستریونایتد برای جلب رضایت هواداران ناراضی

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United
منچستریونایتد Kazakhstan Soccer Europa League Astana - Manchester United - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.07.2021
عضو شوید
مالکان آمریکایی باشگاه منچستریونایتد، برای این که هواداران ناراضی تیم را قانع سازند، بورد مشاوره هواداران را ایجاد کرده اند که متشکل از هفت نماینده ارشد هواداران و پنج مدیر کُل باشگاه است.

به گزارش اسپوتنیک، چندی قبل هواداران منچستریونایتد اعتراضات گسترده را علیه خانواده گلیزر شکل دادند و نارضایتی خود را از نحوه مدیریت آنان اعلام کردند. این اعتراضات که بسیار شدید بود، حتی سبب شد دیدار لیورپول با یونایتد در ورزشگاه الدترافورد لغو شود و مالکان شیاطین سرخ فشار سنگینی را متحمل شوند.

سران یونایتد حالا برای به دست آوردن رضایت هواداران و جلوگیری از اتفاقات مشابه در آینده طرحی را به اجرا درآورده اند و با ایجاد بورد مشورتی هواداران می‌خواهند نظر هواداران را نیز در زمان تصمیم‌گیری‌ها گوش کنند.

بورد مشورتی هواداران متشکل از هفت نماینده ارشد هواداران و پنج مدیر کُل باشگاه است که حد اکثر هر سه ماه بعد و حد اقل سال یکبار جلسه برگزار خواهند کرد و مشوره‌ها و نظریات هواداران را به گوش مالکان و بورد اجرایی باشگاه خواهد رسانید.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала