Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زر اندوزی رئال برای جذب امباپه؛ برنامه پرز به خوبی پیش می‌رود

© AP Photo / Joan Monfortکیلیان امباپه PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16.
کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
رئال مادرید در حال کاهش هزینه‌ها و جمع آوری پول است تا بتواند به راحتی کلیان امباپه را به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، به کسی پوشیده نیست که رئال مادرید شدیداً به دنبال جذب کلیان امباپه است و تلاش دارد تا این بازیکن را هر طور شده به مادرید بیاورد. رئال اما نمی‌خواهد خودش را برای این بازیکن جوان به آب‌وآتش بزند و با برنامه و سنجیده گام بر می‌دارد زیرا شرایط اقتصادی کهکشانی‌ها همانند گذشته نیست که پرز خریدهای بزرگ را به راحتی انجام دهد.

کیلیان امباپه    PSG's Kylian Mbappe celebrates after scoring his side's second goal during the Champions League round of 16. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.07.2021
ورزش
امباپه نمی‌خواهد تمدید کند؛ رئال تا پایان نقل و انتقالات صبر می‌کند

این باشگاه قصد دارد قبل از اقدام برای خرید امباپه شرایط را مهیا سازد و به نظر می‌رسد که در این راه موفقانه عمل کرده است.

در حقیقت رئال مادرید با صدور مجوز جدایی راموس، 15 میلیون از دستمزد پرداختی را آزاد کرد و حالا با فروش واران ضمن سود کلان، بخشی دیگر از دستمزد پرداختی را آزاد خواهد کرد تا بتواند دستمزد بازیکن فرانسوی را به راحتی پرداخت کند.

رئال تصمیم دارد تا برخی بازیکنان دیگر را نیز بفروشد و خرید بزرگی انجام ندهد تا هزینه جذب امباپه تأمین شود و بتواند او را جذب کند.

موفقیت دیگر رئال در برنامه‌اش، جلب توجه کامل امباپه است و این باشگاه توانسته با این کار مانع تمدید قرارداد او با پی‎اس‌جی شود و حتی شرایط را بهتر از گذشته سازد.

کارشناسان نقل‌وانتقالات معتقد اند که رئال مادرید برای جذب امباپه برنامه دارد و پرز در عملی ساختن برنامه‌اش تا این جا موفق بوده و توانسته ضمن زر اندوزی، جلب توجه و اعتماد، شرایط را نیز مساعد سازد تا کلیان خودش به پاهای خودش به سمت باشگاه بیاید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала