Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جدایی راموس و واران، خلایی به اندازه نبود رونالدو در رئال ایجاد می‌کند

© REUTERS / SUSANA VERAسرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید
سرخیو راموس کاپیتان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
عضو شوید
پیته جنسون خبرنگار دیلی میل در تحلیل جدایی راموس و واران از رئال مادرید گفته است که غیبت این دو بازیکن در خط دفاع کهکشانی‌ها، خلایی در حد نبود رونالدو در خط حمله این تیم ایجاد خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سرخیو راموس با پایان فصل گذشته قراردادش با رئال مادرید به پایان رسید و دو طرف روی تمدید قرارداد به توافق نرسیدند و این مدافع باتجربه به پاریسن‌جرمن پیوست.

Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.05.2021
ورزش
واران – راموس؛ زوجی بی نظیر در آستانه جدایی

رافائل واران که زوج راموس در چند سال آخر بود نیز در آستانه جدایی قرار دارد و گزارش‌ها از انگلیس می‌رساند که وی طی چند روز آینده رسماً به منچستریونایتد خواهد پیوست.

با جدایی این دو مدافع، خط دفاع رئال مادرید دچار تحول بزرگی خواهد شد و آلابا و میلیتائو فصل آینده برای کهکشانی‌ها به میدان خواهند رفت.

بسیاری از کارشناسان معتقد اند که جای خالی راموس و واران را آلابا و میلیتائو به خوبی پُر خواهند کرد و نگرانی در این مورد وجود ندارد.

پیته جنسون خبرنگار دیلی میل اما در تحلیل جدایی راموس و واران از رئال مادرید گفته است که غیبت این دو بازیکن در خط دفاع کهکشانی‌ها، خلایی در حد نبود رونالدو در خط حمله این تیم ایجاد خواهد کرد.

جنسون گفته است که هماهنگی‌ای که میان واران و راموس وجود داشت، حاصل چند فصل بازی بوده و آنچلوتی در نخواهد توانست به این زودی‌ها آلابا و میلیتائو را هماهنگ سازد.

پیته همچنان به قدرت رهبری و استعداد ذاتی واران اشاره داشته است و می‌گوید که نه آلابا قدرت رهبری کاپیتان سابق رئال مادرید را دارد و نه هم میلیتائو استعداد واران را در وجود خودش دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала