Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع ویارئال جانشین واران می‌شود

© REUTERS / Heino KalisVillarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı
Villarreal Enes Ünal'ın 2 golüyle kazandı - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
عضو شوید
رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که باشگاه رئال مادرید پس از جدایی واران، پائو تورس مدافع جوان ویارئال را به خدمت خواهد گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه منچستریونایتد ساعتی قبل به صورت رسمی تایید کرد که با باشگاه رئال مادرید بر سر انتقال رافائل واران مدافع فرانسوی به توافق نهایی دست یافته است و این انتقال تا فردا و یا پس فردا انجام خواهد شد.

رافائل واران مدافع رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.07.2021
ورزش
رسمی؛ واران به یونایتد پیوست + عکس

حالا رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که سران رئال مادرید از پولی که بابت فروش واران به دست آورده اند، یک مدافع جوان و آینده‌دار جذب خواهند کرد و پائو تورس و ژول کونده از اهداف اصلی کهکشانی‌ها محسوب می‌شوند.

در این میان با توجه به این که کونده با چلسی به توافق رسیده است، پائو تنها گزینه رئال مادرید خواهد بود و این باشگاه می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد.

تورس که حتی قبل از جدایی راموس به باشگاه رئال مادرید لینک شده بود، توانایی‌های خارق‌العاده دارد و می‌تواند در خط میانی جای خالی راموس و واران را به خوبی پُر کند.

فابریزیو رومانو، خبرنگار مشهور اسکای اسپورت اما در این باره گفته است که تاکنون رئال مادرید با هیچ مدافع میانی مذاکره نکرده است و در باشگاه رئال از گزینه های فعلی راضی هستند، چرا که وضعیت مالی در این باشگاه پیچیده است و شرایط به شکلی نیست که برای خرید مدافع هزینه‌ای صورت بگیرد.

رئال مادرید در حال حاضر آلابا، میلیتائو، ناچو و وایخو را با چند مدافع تیم B، در اختیار دارد و در صورتی که مدافع میانی جذب نکند، کارلو مجبور است با همین گزینه‌ها به استقبال فصل جدید برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала