Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بینی رونالدو در مورد واران؛ اتفاقی که سرانجام محقق شد

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
کریستیانو رونالدو پیش از این در مورد واران گفته بود که ستاره فرانسوی یکی از بهترین مدافعان جهان خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ کریستیانو رونالدو پیش از این در مورد ورود رافائل واران به منچستر یونایتد گفته است.

این در حالی است که شیاطین سرخ توافقاتی با رئال مادرید در مورد جذب مدافع میانی پیدا نموده که به نظر می‌رسد با پرداخت مبلغی تا 42 میلیون پوند قرارداد امضا شود.

سولسشیر که برای پیدا کردن شریک هری مگوایر به شدت در بازار تلاش می‌کرد، سرانجام واران را با کارنامه‌ای درخشان 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان و نیز جام جهانی، وارد رختکن اولدترافورد نمود.

رافائل واران بازیکن رئال مادرید   Russia World Cup Uruguay - France - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
ورزش
رئال واران را با پوگبا عوض نکرد، به این دلیل...

این بازیکن فرانسوی در کنار بزرگترین نام‌های فوتبال از جمله سرخیو راموس، کاکا و پل پوگبا بازی کرده، اما هیچ کس به رونالدو نزدیک نمی‌شود، او با حضور در برنابئو چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

ملی پوش پرتگالی با یونایتد ارتباط نزدیک دارد، جایی که او یک ستاره بزرگ شد و برای اولین بار - یکی از 5 توپ طلا را از آن خود کرد و رونالدو پیش از این به هواداران گفته بود که انتظار می‌رود واران به اولدترافورد برود.

هشت سال پیش، ملی پوش فرانسوی در برنابئو یک استعداد بالنده و آینده‌دار بود و در سال 2011 از 18 سالگی از لنز به مادرید آمد. همانطور که در 2013 شروع به ورود به تیم اصلی کرد، رونالدو فاش نمود که مدافع را به یکی از بهترین‌ها در جهان تبدیل شده - پیش بینی‌ای که از آن زمان به واقعیت پیوسته است.

رونالدو در سال 2013 گفت: "واران اکنون چیزهای زیادی یاد گرفته است. او به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک مرد رشد کرده است. او سریع است، خونسردی خوبی دارد و بسیار آرام است. او در سن جوانی خود در حال کسب تجربه است. فروتن است و برای من چند سال دیگر یکی از بهترین مدافعان میانی جهان خواهد بود. من در این شکی ندارم."

واران قرار است دومین خرید تابستانی در یونایتد پس از ورود جیدون سانچو زودتر از پنجره باشد اما خبر‌های دیگری نیز برای افرادی مانند کیران تریپیر و کاماوینگا نیز به گوش می‌رسد.

سولسشیر مصمم است چهار بازیکن را به خدمت بگیرد و نیمی از کار را تاکنون با یک هافبک و یک مدافع راست در لیست خواسته‌های خود برآورده کرده است.

همچنین قصد دارد مهاجمی به زمین بیاورد اما به دنبال تمدید قرارداد ادینسون کاوانی فوری به نظر نمی‌رسد در حالی‌که بازیکنانی مانند هری کین و ارلینگ هالند برای این تابستان بسیار سنگین به نظر می‌رسند.

قیمت هر دو بیش از 150 میلیون پوند بوده است - مبلغی غیرقابل دستیابی با در نظر گرفتن سایر بازیکنان.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала