Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عذر خواهی رونی از خانواده و باشگاه دربی کانتی + ویدیو

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر وین رونی
وین رونی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
پس از آن‌که حضور وین رونی در یک پارتی شبانه و قرار گرفتن او در کنار زن‌ها خبرساز شد، ستاره سابق انگلیس از خانواده و باشگاه‌اش عذر خواهی کرد.

به گزارش اسپوتنیک؛ وین رونی ستاره سابق من‌یونایتد از خانواده و دربی کانتی بخاطر تصاویری که از او در یک مهمانی خصوصی در فضای مجازی منتشر شد، عذرخواهی کرد.

این تصاویر روز یکشنبه در شبکه‌های اجتماعی جلب توجه کرد و ، به نظر می‌رسید مربی دربی کانتی در اتاق هتل در محاصره گروهی از زنان جوان خوابیده است.

پس از آنکه نمایندگان رونی اعتقاد داشتند که تلاش غیرقانونی برای به دام انداختن وی وجود دارد، پولیس چشایر روز سه شنبه تأیید کرد که علیه شکایت باج خواهی در مورد این تصاویر اقدامی نخواهد کرد.

رونی بعد از پیروزی دوستانه تیمش مقابل رئال بتیس عصر چهارشنبه گفت: "من اشتباه کردم. من با دو نفر از دوستانم به یک مهمانی خصوصی رفتیم و از طرف خودم، مایلم از خانواده و باشگاهم بخاطر تصاویری که در حال چرخش است عذرخواهی کنم و می خواهم در این زمینه پیش بروم."

رونی در ادامه گفت: "من از دربی کانتی سپاسگزارم که این فرصت را به من داد تا این باشگاه را به جایگاهی که متعلق است برگردانم و همه تلاش خود را برای اطمینان از انجام این کار انجام خواهم داد. این کار حل شده است. من مشتاقانه منتظر حرکت رو به جلو و آماده شدن برای بازی دیگری در روز یکشنبه هستم."

مربی کانتی گفت: "آسیب دیدگی در تمرین به دلیل شدت مورد نیاز من اتفاق می‌افتد."

این اولین باری بود که رونی به رسانه‌ها متوسل می‌شد از زمانی که جیسون نایت هافبک دربی در جریان تمرینات مصدوم شد و تا سه ماه از میادین دور شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала