Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت اریکسن به تست پزشکی اینتر

© Sputnik / Георгий Зимарев /  مراجعه به بانک تصاویر کرستین اریکسن
کرستین اریکسن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
کریستین اریکسن "بعد از ایست قلبی" در جریان بازی‌های یورو هفته آینده برای بررسی‌های پزشکی به اینتر بازمی‌گردد.

به گزارش اسپوتنیک؛ گفته می‌شود که کریستین اریکسن هفته آینده و پس از نزدیک به دو ماه بعد از ایست قلبی در یورو 2020، برای بررسی‌های پزشکی به اینترمیلان باز می‌گردد.

این هافبک در جریان بازی اول دانمارک برابر فنلاند دچار ایست قلبی شد و نیاز به درمان فوری CPR توسط پزشکان هم سطح داشت که توانستند او را احیا کنند.

این بازیکن 29 ساله پس از مرخص شدن از بیمارستان در ماه گذشته در کپنهاگ در حال بهبود بود اما اسکای ایتالیا گزارش داد که وی هفته آینده به تمرینات اینتر بازخواهد گشت.

بر اساس این گزارش، اریکسن برای مشخص شدن علت ایست قلبی خود تحت معاینات قلبی جدید و دقیق قرار می‌گیرد. پس از معاینات پزشکی، آنها در مورد مراحل بعدی و احتمال بازگشت او به فوتبال تصمیم می‌گیرند.

اریكسن پس از تحمل ایست قلبی‌اش، یك دفیبریلاتور كاردیوورتر قابل کاشت در قفسه سینه خود قرار داد تا اختلالات بعدی در ضربان قلب وی را تنظیم کند.

ICD وسیله‌ای است که با سیم به قلب متصل می‌شود و برای تصحیح ریتم‌های نامنظم نبض الکتریکی ارسال می‌کند.

در اوایل این ماه یک متخصص برجسته علمی ایتالیا اصرار داشت که اریکسن دیگر نمی‌تواند برای اینتر بازی کند مگر این‌که دستگاه دفیبراتور وی برداشته شود.

البته این در حالیست که ایتالیا در صورت داشتن ناهنجاری‌های قلبی قابل توجه، در سطح آماتور و حرفه‌ای، ممنوعیت بازی در مسابقات را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала