Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

طلای تنیس روی میز زنان بر گردن ستاره‌ی چینی + عکس

© REUTERS / Kim Kyung-Hoon/PoolТалисман Летней Олимпиады в Токио Miraitowa позирует сзади Олимпийских колец после мероприятия по случаю 100 дней до Олийписких игр в Токио
Талисман Летней Олимпиады в Токио Miraitowa позирует сзади Олимпийских колец после мероприятия по случаю 100 дней до Олийписких игр в Токио  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.07.2021
عضو شوید
چن مینگ از چین با برتری در دیدار فینال تنیس روی میز انفرادی زنان در توکیو 2020 به مدال طلا رسید.

به گزارش اسپوتنیک؛ در ششمین روز از مسابقات توکیو 2020 چن منگ از تیم چین در بازی فینال تنیس روی میز انفرادی زنان در ورزشگاه متروپولیتن بر هم‌تیمی خود سان یینگ‌شا غلبه کرد و موفق به کسب طلای تنیس روی میز تک نفره زنان گردید.

در دو بازی با نتایج 11 بر 6، 11 بر 4 پیروز شد، اما در بازی چهارم را 5 بر 11 شکست خورد. در بازی پنجم، این ستاره 27 ساله با پیروزی 11 بر 4 پیروز شد و در آخرین بازی برتری خود را با نتیجه 11 بر 9 حفظ نمود.

ایتو میما از جاپان و زن شماره 3 جهان با شکست دادن زن شماره 26 یو منگیو 31 ساله از سنگاپور، برنزی شد. این پیروزی به این معنی بود که این دختر 20 ساله اولین زن از جاپان است که در مسابقات المپیک مدال تنیس روی میز یک نفره زن را برای کشورش به دست آورد.

البته در بخش دو نفره مختلط ورزشکاران کشور میزبان به تسلط چین در این رشته پایان دادند، جایی‌که میزوتانی و یان در برابر قهرمان شماره یک ژو ژین و لیو شیوین برنده شد و مدال طلا را به دست آورد.

این اولین طلای جاپان در فینال المپیک دو نفره مختلط بود. همچنین برای اولین بار بود که چین از سال 2004 در یکنفره، دو و یا تنیس روی میز تیمی طلا نمی‌گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала