Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستین رومرو در رادار لندنی‌ها

© REUTERS / Amanda PerobelliИгроки сборных Аргентины и Бразилии во время Кубка Америки в Рио-де-Жанейро
Игроки сборных Аргентины и Бразилии во время Кубка Америки в Рио-де-Жанейро  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.07.2021
عضو شوید
باشگاه تاتنهام برای جذب کریستین رومرو می‌خواهد با مبلغ 43 میلیون پوند اقدام نماید تا این بازیکن را از آتالانتا جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ باشگاه تاتنهام مبلغ بیش از 50 میلیون یورو - حدود 43 میلیون پوند – رای برای جذب کریستین رومیرو ستاره آرجانتینی آتالانتا در نظر گرفته تا این مدافع را در تابستان به خدمت بگیرد.

مدافع میانی هدف اصلی دفاعی فابیو پاراتیچی مدیرعامل تاتنهام در تابستان امسال است و اسپرز در حال مذاکره با تیم ایتالیا است که گفته می‌شود حدود 45 میلیون پوند می‌خواهد.

به نقل از اسکای اسپورت ایتالیا، اسپرز با برآورده ساختن خواسته‌های آتالانتا، تصمیم‌اش را واضح بیان داشته، در حالی‌که تیم برای این قرارداد آمادگی نشان داده اما تنها در صورتی‌که بتوانند زمان بیشتری برای جذب جانشین وی داشته باشند.

با شروع لیگ برتر قبل از سری آ، تیم تحت هدایت نونو اسپیریتو سانتو می‌خواهند تا قرارداد این ستاره 23 ساله را زود نهایی بسازند که او آماده شروع فصل باشد.

در همین حال، فابریزیو رومانو کارشناس بخش نقل و انتقالات می‌گوید که این بازیکن نیز خواهان رفتن به شمال لندن است و می‌خواهد هرچه زودتر این کار نهایی شود.

در سوی دیگر برای خرید رومرو، بارسلونا نیز پیش قدم شده و پیشنهادی مبادله برخی از بازیکنان را به آتالانتا داده‌اند امری که تیم سری A آن را رد کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала