Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حذف ستاره‌ها سیاست جدیدی مادریدی‌ها؛ هیچ بازیکنی بالاتر از باشگاه نیست

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
عضو شوید
سیاست‌های جدید تعیین شده از سوی باشگاه رئال مادرید باعث شده که بازیکنان تحت سیطره جدی آن باشند و هیچ کدام بالاتر از آن نیست.

به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید با انجام معاملات اخیر و چند معامله قبلی در این باشگاه نشان داده که هیچ بازیکنی بالاتر از سیاست جدید رئال مادرید نیست که سران باشگاه آنرا تعیین کرده است.

آخرین مورد مربوط به مارتین اودگارد است. رئال مادرید جنوری گذشته درب خروج را به روی آرسنال باز کرد. در حال حاضر تاریخ هفت ماه بعد تکرار می‌شود و رهبران باشگاه مادریدی این موضوع را در مورد بازیکن نارویژی و بسیاری دیگر از بازیکنان تیم اصلی خود کاملاً روشن کرده‌اند. بجز بازیکنانی مانند کورتوا، بنزما، والورده، آلابا و وینیسیوس (این بازیکن با تمایل صریح آنچلوتی)، بقیه می‌دانند که اگر تردید داشته باشند درب خروج باز است، به شرطی که پیشنهادی را دریافت کنند که انتظارات را برآورده ‌کنند. از این تصمیم باشگاه حتی فرلاند مندی فرانسوی نیز غافل نیست.

در ماه جون، مارکا گزارش داده بود که اکثر بازیکنان تیم آنچلوتی دارای قیمت هستند و در میان آنها اودگارد بازیکنی که به سختی با زیدان موقعیت داشت و اکنون به نظر می‌رسد هنوز تداوم حضورش را در رئال مادرید مشخص نمی‌کند.

سران رئال مادرید می‌دانستند که بازسازی تیم به آسانی انجام نمی‌شود و این شامل خروج برخی بازیکنان مانند سرخیو راموس و واران است. مدافع میانی فرانسوی مثال واضحی بود که زمان در رئال مادرید تغییر کرده است.

می‌توان اودگارد و حتی شخص دیگری را دنبال کرد، اگرچه حقیقت این است که در حال حاضر همه پیشنهاداتی که ارائه می‌شود در قالب یک تکلیف و هرگز به مثابه انتقال نیست. واقعیت این است که تقریباً همه بازیکنان باشگاه رئال در رختکن مادرید دارای قیمت حداکثری هستند. تا 31 آگست فرصت‌هایی برای حضور احتمالی پیشنهادات یا علاقه تیم‌هایی مانند آرسنال به اودگارد وجود دارد.

در لیست خروجی رئال بازیکنان اکادمی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. اسامی میگوئل گوتیرز، آنتونیو بلانکو و گیلا، کسانی‌اند که بسیار برجسته هستند و در آینده ممکن است وزن بیشتری در ترکیب رئال داشته باشند، یعنی نام‌هایی که می‌توانند منجر به از دست دادن کمتر بازیکنان تیم اصلی شوند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала