Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بن‌بست در مذاکرات سیتی با استرلینگ برای تمدید قرارداد

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
مذاکرات باشگاه منچسترسیتی با رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی‌اش برای تمدید قرارداد متوقف شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مسئولان باشگاه منچسترسیتی چندی قبل و در حالی که هنوز یک فصل دیگر از قرارداد رحیم استرلینگ باقی مانده است، مذاکرات شان را برای تمدید قرارداد با این بازیکن آغاز کردند و امیدوار بودند با وی به توافق دست یابند.

Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.07.2021
ورزش
پیشنهاد میلیونی رئال به استرلینگ

مذاکرات طرفین اما امروز بدون دست یابی به نتیجه خاصی متوقف شده و به نظر می‌رسد که طرفین با دقت بیشتر به سمت تمدید خواهند رفت.

براساس گزارش میرر، استرلینگ از سران سیتی خواسته است تا جایگاه او را در تیم تثبیت و دستمزد او را افزایش دهند تا او قرارداد خودش را تمدید کند.

سران سیتی اما به این بازیکن اعلام کرده اند که با توجه به شرایط اقتصادی افزایش دستمزد او ممکن نیست و نمی‌توانند بیشتر از قرارداد فعلی‌اش به وی دستمزد بدهند.

استرلینگ که این روز‌ها مورد توجه باشگاه‌های بزرگی از جمله بارسلونا و رئال مادرید قرار گرفته، در صورتی که تمدید نکند، می‌تواند با پایان قراردادش در پایان ماه جون سال 2021، به صورت آزاد به باشگاه مورد علاقه‌اش بپیوندد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала