Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اولویت‌های اصلی بارسا تا قبل بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات

© Barcelona FCباشگاه بارسلونا
باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
بارسلونا تا یک ماه دیگر باید بازیکنان مازاد خود را بفروشد، دستمزدها را کاهش دهد، تیم را در خط میانی تقویت کند و در نهایت قرارداد جدید با مسی ببندد.

به گزارش اسپوتنیک، از آغاز پنجره نقل‌وانتقالات بارسلونا فعالیت خوبی داشته و توانسته سرخیو آگوئرو، اریک گارسیا، ممفیس دپای را رایگان جذب کند و امرسون را با پول اندک به خدمت بگیرد.

Борьба за мяч между испанцем Микелем Оярсабалем и итальянцем Эмерсоном Палмери во время полуфинального матча Евро-2020 по футболу между Италией и Испанией на стадионе Уэмбли в Лондоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
خرید جدید بارسا آزمایش‌های پزشکی را پشت‌سر گذاشت + عکس

در این میان بازیکنانی چون جونیور فیرپو، ترینکائو و آلنیا جدا شده اند و در روزهای آینده بازیکنان دیگر نیز تیم را ترک خواهند کرد.

هنوز یک ماه دیگر از پنجره نقل‌وانتقالات باقی مانده است و تا قبل بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی کاتالا‌ن‌ها باید 4 کار بسیار مهم را انجام دهند.

براساس گزارش رسانه‌های اسپانیایی، بارسا باید در مدت 30 روز آینده بازیکنان مازاد را بفروشد، دستمزدها را کاهش دهد، تیم را در خط میانی تقویت کند و در نهایت قرارداد جدید با مسی ببندد.

این 4 کار اساسی زیاد هم ساده نیست زیرا برخی بازیکنان که در فهرست مازاد قرار دارند، خواهان جدایی نیستند و بازیکنانی که از آن‌ها درخواست شده دستمزدهای شان را کاهش دهند، نمی‌خواهند به این درخواست باشگاه تن دهند.

با توجه به شرایط بارسلونا در صورتی که این کارها صورت نگیرد، این باشگاه نمی‌تواند قرارداد مسی را در لالیگا ثبت کند و از این بازیکن در بازی‌ها استفاده کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала