Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جالب ژاوی در مورد مسی، بارسا و تیم ملی اسپانیا

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا و سرمربی فعلی باشگاه السد قطر، در گفت‌وگویی در موارد مختلف از جمله تمدید قرارداد مسی، وضعیت باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا صحبت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک،  ژاوی هرناندز، اسطوره بارسلونا مصاحبه‌ای تخصصی و بسیار جالب با رسانه قطری انجام داده که مارکا آن را به نشر رسانده و در این گفت‌وگو نظراتش پیرامون مربی‌گری لوئیز انریکه و بعضی از اشتباهات عجیب او صحبت کرده است.

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
اولویت‌های اصلی بارسا تا قبل بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات

این بازیکن سابق بلوگرانا، در مورد مسی، بارسا و پدری نیز صحبت کرده و مطمئن است که لئو در بارسلونا خواهد ماند.

ژاوی در مورد تیم ملی اسپانیا در یورو و عدم دعوت از بازیکنان رئال صحبت کرد و گفت:" به نظر من آن چه اتفاق می‌افتد طبیعی است، زیرا محیط کاری در فوتبال اسپانیا بسیار بسته است و فضای رسانه‌ای و ارتباط کمی بین مطبوعات و تیم ملی وجود دارد. بنابراین کسب جام با اسپانیا دشوارتر است، اما ما این کار را کردیم. اگر سرمربی تیم ملی از بازیکنان رئال مادرید دعوت به عمل نیاورد، در این صورت کار بسیار دشوارتر است و مسلما سیل انتقادات سرازیر می شود و شما به عنوان مربی تیم ملی، باید بدانید چگونه آن ها را بپذیرید و با آن کنار بیایید. من فکر می‌کنم این کار زیاد درست نبود".
اسطوره بارسا در ادامه به موضوع تمدید قرارداد مسی پرداخت و گفت:" در خصوص وضعیت تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسا، خواهیم دید که وضعیت چگونه پیش می رود. من احساس می‌کنم که مسی در بارسلونا خوشحال است. شواهد حاکی از این است که او قراردادش را تمدید می کند و معتقدم که او لیاقت آن را دارد. بارسلونا به لئو نیاز دارد و لئو هم به بارسلونا نیاز دارد و چند روز دیگر این اتفاق می‌افتد و قراردادش تمدید می‌شود. او به دنبال خوشحالی است و در بارسلونا حال خوشی دارد. من مطمئنم که این اتفاق خواهد افتاد و مسی در بارسا می ماند".

سرمربی السد در مورد پدری هافبک جوان کاتالان‌ها نیز صحبت کرد و اظهار داشت که این بازیکن وی را به وجد آورده است.

ژاوی در این مورد گفت:" بیش از هر چیز، سن پدری بود که توجه مرا جلب کرد. به عنوان یک جوان 18 ساله، من را شگفت زده کرد. او نشان داد که در کلاس بالایی قرار دارد و بازیکن باهوش و با کیفیتی است که بینش وسیعی در زمین مسابقه دارد. او یک استعداد ناب است و باید از او مراقبت شود".

ژاوی در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که از او به عنوان سرمربی آینده بارسلونا نامبرده می‌شود و کارشناسان معتقد اند که وی در دراز مدت می‌تواند همانند پپ بلوگرانا را هدایت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала