Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آینده رونالدو به رئال و امباپه بستگی دارد

© REUTERS / MASSIMO PINCAكريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس
كريستيانو رونالدو، نجم يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
رونالدو تمایل دارد یوونتوس را ترک و راهی پاریسن‌جرمن شود اما این انتقال به پیوستن امباپه به رئال مادرید بستگی دارد و در تنها در صورت جدایی مهاجم فرانسوی زمینه حضور کریستیانو در پاریس مهیا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، در چند هفته گذشته شایعاتی زیادی در مورد آینده رونالدو مطرح شده بود و بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی بودند که این بازیکن در همین تابستان تورین را به مقصد منچستر و یا پاریس ترک خواهد کرد.

كريستيانو رونالدو وباولو ديبالا في يوفنتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.07.2021
پایان شایعات؛ رونالدو به تمرینات یوونتوس بازگشت+ عکس

رونالدو اما با حضور در تمرینات یوونتوس تا جایی به این شایعات پایان داد اما برخی رسانه‌ها هنوز اصرار دارند که وی قصد جدایی دارد و نمی‌خواهد به فوتبالش در ایتالیا ادامه دهد.

براساس این گزارش‌ها، رونالدو تمایل دارد یوونتوس را ترک و راهی پاریسن‌جرمن شود اما این انتقال به پیوستن امباپه به رئال مادرید بستگی دارد و در تنها در صورت جدایی مهاجم فرانسوی زمینه حضور کریستیانو در پاریس مهیا خواهد شد.

فوق ستاره پرتگالی در حال حاضر امید دارد که انتقال امباپه به رئال مادرید هر چه زودتر نهایی شود تا بدین ترتیب راه حضور او در پاریس هم باز شود.

این در حالی‌ست که پائول ندود، نائب رییس باشگاه یوونتوس اخیراً در گفت‌وگویی با قاطعیت اعلام کرد که رونالدو فصل آینده در این باشگاه خواهد ماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала