Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس بارسا از سازمان لالیگا خواستار انعطاف بیشتر در قضیه مسی شد

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا، در گفت‌وگویی از سازمان لالیگا خواست تا در مورد قضیه مسی انعطاف بیشتر نشان دهد و قرارداد این بازیکن را ثبت کند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا با لیونل مسی برای تمدید قرارداد تا سال 2026، به توافق کامل دست یافته است اما این باشگاه نمی‌تواند به دلیل این که سازمان لالیگا، محدودیت بر رقم دستمزد‌ها وضع کرده است، قرارداد کاپیتان خود را ثبت کند.

رییس بارسلونا دقایقی قبل در کنفرانس خبری معارفه امرسون، از سازمان لالیگا خواست تا در قضیه مسی انعطاف بیشتر به خرج دهد و زمینه ثبت قرارداد این بازیکن را مساعد سازد.

وی گفت:" ما همه می‌خواهیم مسی در لالیگا بماند زیرا او یک فوق ستاره جهانی است و طرفداران را جذب می‌کند و حضور او به لالیگا کمک می‌کند. من سخنان رئیس ختافه (که گفت لالیگا باید انعطاف پذیرتر باشد) را تایید می‌کنم و در صورت امکان انعطاف‌پذیری بیشتری از لالیگا می‌خواهیم، مانند دیگر لیگ های سراسر قاره سبزبرای تیم‌ها تا بتوانیم بازیکنان بزرگ و نام آشنا را بیشتر جذب کنیم".

لاپورتا در حالی این سخنان را به زبان آورده است که مسی روز گذشته به تمرینات حاضر نشد و از باشگاه خواست تا هر چه زودتر زمینه تمدید او را مساعد سازند تا او بتواند بدون دخالت لالیگا در تمرینات حاضر شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала