Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوک به بارسا: "تمدید مسی تقریبا غیر ممکن"

© AP Photo / Christophe EnaBarcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021
Barcelona's Lionel Messi reacts after a missed a penalty shot during the Champions League, round of 16, second leg soccer match between Paris Saint-Germain and FC Barcelona at the Parc des Princes stadium in Paris on Wednesday, March 10, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.08.2021
عضو شوید
گفته می‌شود که قرارداد جدید لیونل مسی با بارسلونا تقریبا غیر ممکن به نظر می‌رسد زیرا مذاکرات دو طرف به بن بست خورده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ لیونل مسی قرارداد جدیدی را با بارسلونا امضا نمی‌کند و گزارش‌هایی منتشر شده که هرگونه توافق احتمالی "تقریباً غیرممکن" به نظر می‌رسد.

مذاکرات بین فوق ستاره آرجانتینی و بارسا مدتی است ادامه دارد، هرچند هنوز دو طرف نتوانسته‌اند به توافق برسند.

مسی در حال حاضر یک بازیکن آزاد می‌باشد و در حالی‌که با تیم ملی آرجانتین در کوپا آمریکا به سر می‌برد، قراردادش به پایان رسید، هرچند خوان لاپورتا رئیس بارسلونا همیشه اصرار داشت که این موضوع حل خواهد شد ولی چنین رخ نداد.

به تازگی گزارش شده که مسی در هفته‌های آینده قرارداد جدیدی را امضا می‌کند، زیرا قرار است وی تا پایان دوران حرفه‌ای خود در نیوکمپ ماندنی شود، اما این امر شامل 50 درصد کاهش دستمزد نیز می‌شود زیرا بارسلونا قصد دارد خود را از بحران مالی که در آن قرار دارد، بیرون بکشد.

با این حال در تحول چشمگیر رویدادها، مارکا اکنون گزارش کرده که مذاکرات به بن بست رسیده و هیچ شانسی برای ماندن مسی در این باشگاه وجود ندارد.

این گزارش می‌افزاید که نمایندگان بازیکن و سران باشگاه روز پنجشنبه ملاقات کردند تا در مورد آینده کاپیتان بارسلونا به توافق برسند، اگرچه مذاکرات بعداً به هم خورد و مسی اکنون به طور قطع ادامه می‌دهد. بلوگرانا در تابستان امسال به شدت تلاش کرده تا صورت‌حساب دستمزد چشمگیر خود را کاهش دهد، چرا که از سقف دستمزد لالیگا فراتر رفته، وضعیتی که به این معنی است که آنها قادر به ثبت نام هیچ یک از خریدهای جدید خود نیستند.

به طور طبیعی مسی با فاصله زیاد بالاترین درآمد را در بارسلونا دارد، اما لاپورتا همیشه تاکید کرده که بازیکن آرجانتینی همچنان در خط مقدم برنامه‌های باشگاه قرار دارد و در تابستان امسال قراردادی امضا خواهد نمود.

این به نظر می‌رسد که فرصت خوبی برای باشگاه‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن مهیا شده تا برای خرید بهترین بازیکن فعلی جهان، خود را آماده کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала