Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی بیاید، امباپه می‌رود

© REUTERS / Lee Smithامباپه
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
عضو شوید
اگر پی‌اس‌جی به دنبال لیونل مسی باشد، حفظ کیلیان امباپه فرانسوی با مشکلات بیشتری روبرو خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک؛ اعلام جدایی لئو مسی از باشگاه فوتبال بارسلونا پایه‌های دنیای فوتبال را لرزاند. رفتن فوق ستاره آرجانتینی پس از تمدید نکردن قراردادش با باشگاه بارسا ممکن است که سناریوی فوتبال قاره‌ای را تغییر دهد.

یک سال پیش او تمایل خود را برای جدایی اعلام کرد و سپس دو باشگاه پیش قدم شدند تا مقصد جدید او شوند: منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن. آن زمان انگلیس نامزد اصلی به نظر می‌رسید اما اکنون PSG موقعیت بهتری به نظر می‌رسد.

باشگاه پاریسی در حال حاضر سرخیو راموس، واینالدوم و دوناروما را به عنوان بازیکن آزاد در تابستان امسال به خدمت گرفته و می‌تواند این فرمول را با لئو مسی تکرار کند که بار دیگر در پاریس با نیمار، دی ماریا یا پاریدس دیدار نماید.

با این حال ورود لئو مسی به پاریس می‌تواند باعث خروج کیلیان امباپه از پاریس شود تا بازی جوانمردانه مالی PSG برابر شود. در چنین شرایطی و پس از بررسی نحوه رد تمام پیشنهادات تمدید شده روی میز، PSG می‌تواند او را به بازار عرضه کند.

اینجا جایی است که رئال مادرید که از سال 2017 به دنبال مُهاجم است، ظاهر شود. استراتژی فلورنتینو این بود که منتظر بماند تا قرارداد امباپه به پایان برسد و او را به صورت رایگان در سال 2022 به خدمت بگیرد اما اگر مسی به پاریس برسد می‌توان او را در لباس رئال داد اما در بدل هزینه‌ی که باید پرز پرداخت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала