Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش سوارز به جدایی مسی از بارسا

© REUTERS / ALBERT GEAمسی و سوارز
مسی و سوارز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
لوئیز سوارز، مهاجم سابق بارسا و رفیق صمیمی لیونل مسی، به جدایی فوق ستاره آرجانتینی از بلوگرانا با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، پنجشنبه شب  در اوج ناباوری‌ها، باشگاه بارسلونا اعلام کرد که با وجود توافق قبلی با مسی بر سر تمدید قرارداد برای پنج سال آینده، این باشگاه نمی‌تواند به دلیل قوانین لالیگا و وضعیت وخیم اقتصادی این قرارداد را امضا و ثبت کند.

 این باشگاه با نشریه بیانیه‌ای عملاً جدایی مسی را تایید کرد و برای او در زندگی و باشگاه جدیدش آرزوی موفقیت کرد.

جدایی مسی از بارسا آن‌هم به یکبارگی و شیوه عجیب، واکنش‌های گوناگونی را به همراه داشت و بازیکنان سابق و فعلی بلوگرانا، در حالی‌که شوکه شده بودند، پیام‌های احساسی در مورد لئو نشر کردند و تاسف خود را در این مورد ابراز کردند.

یکی از بازیکنان سابق بارسا، لوئیز سوارز مهاجم اتلتیکو مادرید و رفیق صمیمی مسی بود و  وی در فیس‌بوک پُستی به اشتراک گذاشت و برای مسی آرزوی موفقیت کرد.  

وی نوشت:" لئو مسی، من می‌دانم که واژه‌ای برای توصیف داستانی که در بارسا نوشتی، وجود ندارد. باشگاهی که در آن رشد کردی، باشگاهی که بسیار دوستش داری و عناوین زیادی به دست آوردی تا این‌که به بهترین بازیکن تاریخ تبدیل شدی. من همیشه ممنون استقبال خوبت هنگام ورودم به بارسا هستم و می‌دانم چه انسان بزرگی هستی. افتخار می کنم که هزاران لحظه فوق‌العاده را در بارسلونا با هم رقم زدیم و خوش شانس بودم که با توبازی کردم. از صمیم قلب امیدوارم آنچه در آینده اتفاق می‌افتد برای تو و خانواده‌ات بهترین باشد. خیلی دوستت دارم.".

سوارز در حالی به جدایی مسی از بارسا واکنش نشان داده است که خود وی نیز فصل گذشته و به صورت عجیب مجبور به جدایی از بارسلونا شده بود.

با نژاد پرستی نشان دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала