Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرکز رسانه‌های اسپانیایی به کنفرانس خبری لاپورتا در مورد جدایی مسی + عکس

© AP Photo / Tim IrelandСтопки газет, опубликовавших фото, будущей королевы Великобритании Елизаветы II, в шестилетнем возрасте вскидывающей руку в нацистском приветствии
Стопки газет, опубликовавших фото, будущей королевы Великобритании Елизаветы II, в шестилетнем возрасте вскидывающей руку в нацистском приветствии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
روزنامه های اسپانیایی روز شنبه به شدت بر کنفرانس مطبوعاتی 90 دقیقه‌ای رییس باشگاه بارسلونا، خوان لاپورتا تمرکز کردند تا دلایل پشت‌ پرده خروج عجیب مسی را در یابند و متهمان ردیف اول این موضوع را شناسایی کنند.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا با وجود توافق قبلی با مسی برای بستن قرارداد 5 ساله، روز پنجشنبه اعلام کرد که توان ثبت قرارداد این بازیکن را به دلیل قوانین سفت‌وسخت لالیگا و مشکلات مالی ندارد و این بازیکن می‌تواند تیم جدیدی برای خودش جست‌وجو کند.

خوان لاپورتا به روز جمعه در این مورد کنفرانس خبری برگزار کرد و دلایل باشگاه را مبنی بر عدم تمدید قرارداد با مسی توضیح داد.

حالا رسانه‌های اسپانیایی به این کنفرانس خبری 90 دقیقه‌ای لاپورتا تمرکز کرده اند تا متهمان ردیف اول این موضوع را شناسایی کنند.

موندو دیپورتیوو که نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا است، به دفاع است تصمیم بارسا پرداخته و با تیتر «بارسا بالاتر از همه»، این تصمیم را درست عنوان کرده است.

نشریه مارکا که چاپ مادرید است، توجه به آینده مسی داشته است و جایگاه او را در کنار مسی و امباپه در پاریسن‌جرمن توصیف و رییس سابق بارسا را متهم این جدایی خوانده است.

View this post on Instagram

A post shared by MARCA (@marca)

نشریه آ.اس اما توجه جدی به این موضوع نداشته و در گزارشی حاشیه‌ای به موضوع مسی پرداخته و جلد اصلی این نشریه به بازی اسپانیا با برازیل در چهارچوب رقابت‌های فوتبال المپیک اختصاص یافته است.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

در کُل هر سه نشریه ماریا بارتومئو رییس سابق بارسا، خاویر تباس رییس لالیگا و وضعیت بد اقتصادی باشگاه را عامل جدایی مسی عنوان کرده‌اند و مدعی اند که ستاره بلوگرانا شایسته چنین رفتاری نبود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала