Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش‌ها به جدایی مسی از بارسا؛ تصور باشگاه بدون تو دشوار است

© AP Photo / Manu Fernandez/PoolЛионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон
Лионель Месси наблюдает за четвертьфинальным матчем Лиги чемпионов между ФК Барселона и Бавария Мюнхен на стадионе Луз (14 августа 2020). Лиссабон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
آندرس اینیستا، هافبک سابق و فرانکی دی‌یونگ هافبک فعلی بارسا، در مورد جدایی مسی از این تیم واکنش نشان دادند و اظهار داشتند که تصور باشگاه بدون وی دشوار است.
مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
جزئیات پیشنهاد پی‌اس‌جی برای مسی فاش شد + عکس

به گزارش اسپوتنیک، پنجشنبه شب گذشته، باشگاه بارسلونا در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد لیونل مسی تمدید نخواهد شد و کاپیتان و اسطوره این باشگاه، دیگر پیراهن آبی‌واناری را برتن نخواهد کرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که همه منتظر تمدید پنج ساله قرارداد بین طرفین بودند و ستاره آرجانتینی هم به عملی شدن این ماجرا تمایل داشت اما محدودیت‌های مالی لالیگا منجر به جدایی لئو و آبی‌اناری‌ها از یکدیگر شد.

جدایی لیونل مسی از باشگاه بارسلونا، واکنش‌ها و حواشی زیادی به همراه داشت و ستاره‌های فعلی و سابق بارسا با انتشار پیام‌هایی تأسف شان را نسبت به این موضوع ابراز کردند.

در تازه‌ترین مورد آندرس اینیستا هافبک سابق و فرانکی دی‌یونگ ستاره خط بلوگرانا در به این موضوع واکنش نشان دادند و برای لئو در زندگی و تیم جدیدش آرزوی موفقیت کردند.

اینیستا در این مورد نوشت:"ما 14 سال با هم زندگی کردیم، لحظات زیادی را پشت سر گذاشتیم (برخی جادویی و برخی دیگر خیلی پیچیده) اما همیشه با هم ماندیم. تصور باشگاه بدون تو یا امکان دیدن تو در نیوکمپ با پیراهن تیم دیگر بسیار دشوار است.در این لحظات آرزو می‌کنم که هم شما و هم خانواده تان تا حد ممکن خوب باشید. موفق باشی لئو! بازی در کنار هم لذت بخش بود️".
همچنان در پیام دی‌یونگ آمده است:" وقتی کودک بودم از هر بازی شما با برادرم در اتاق‎مان لذت می‌بردم و شما را در تلویزیون تماشا می کردم. وقتی دو سال پیش به اینجا آمدم‌، متوجه شدم که شما شخص فوق‌العاده‌ای هستید. بازی با بهترین بازیکن تاریخ برای من یک رویا بود ، من از هر دقیقه در داخل و خارج زمین لذت بردم. اکنون هم جادوی شما لذت خواهم همانطور که در برابر تلویزیون لذت می‌بردم. ممنون برای همه چیز لئو. برای شما و همه اعضای خانواده در آینده آرزوی بهترین‌ها را دارم".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала