Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

المپیک 2020 توکیو؛ تانک روس با شکست حریف آمریکایی بار دیگر طلایی شد + عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر عبدالرشید سعدالله اف کشتی گیر روسی Олимпиада 2016. Вольная борьба. Мужчины. Второй день
عبدالرشید سعدالله اف کشتی گیر روسی  Олимпиада 2016. Вольная борьба. Мужчины. Второй день - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.08.2021
عضو شوید
عبدالرشید سعدالله یف، کشتی‌گیر نام آشنای روسیه که به تانک روس مشهور است، کایل اسنایدر آمریکایی را شکست داد و دومین مدال طلا المپیک خود را به دست آورد.

به گزارش اسپوتنیک،  پس از چاشت امروز رقابت های کشتی آزاد المپیک 2020 توکیو، در اوزان 65 و 97 کیلوگرم پیگیری شد که در یکی از جذاب‌ترین و مهیج‌ترین رقابت‌ها، عبدالرشید سعدالله یف مشهور به تانک روس در برابر کایل اسنایدر آمریکایی، در کتگوری وزنی 97 کیلوگرام قرار گرفت.

کشتی‌گیر روس که قبلاً یک پیروزی و یک شکست در برابر حریف آمریکایی‌اش داشت، در این دیدار موفق شد به برتری برسد و کایل اسنایدر را با نتیجه 6 بر 3 شکست داده و گردن آویز طلا را از آن خود کند.

این دیدار تکرار فینال دوره قبلی المپیک در ریوبود که برای هر دو مبارزه بسیار حساس بود و در نهایت سعدالله یف موفق شد تا با پیروزی در این دیدار دومین مدال طلای خود را از رقابت‌های المپیک کسب کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала