Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اثبات وجود رابطه سرد میان مسی و لاپورتا

© REUTERS / ALBERT GEASoccer Football - Lionel Messi holds an FC Barcelona press conference - 1899 Auditorium, Camp Nou, Barcelona, Spain - August 8, 2021 Lionel Messi during the press conference REUTERS/Albert Gea TPX IMAGES OF THE DAY
Soccer Football - Lionel Messi holds an FC Barcelona press conference - 1899 Auditorium, Camp Nou, Barcelona, Spain - August 8, 2021 Lionel Messi during the press conference REUTERS/Albert Gea     TPX IMAGES OF THE DAY - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی در مراسم وداع با بارسلونا، رییس بارسلونا را در آغوش نگرفت و به پرسش‌هایی که در مورد او پرسیده شد، پاسخ درستی نداد تا نارضایتی خود را از مدیران ارشد باشگاه نشان دهد.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ساعاتی قبل بعد از 21 سال از بارسلونا خداحافظی کرد. او در نشست خبری که برای او در نوکمپ برگزار شد، درحالی که به شدت گریه می‌کرد گفت:" از همان روز نخستی که در بارسلونا بودم عاشق این تیم شدم و نهایت تلاش خود را به کار گرفتم تا بهترین باشم. هرگز فکر نمی‌کردم که با پیراهن بارسلونا خداحافظی کنم، اما شرایط باعث شد تا من بروم".

Девушка фотографируется напротив граффити с изображением игрока ФК Барселона Лионель Месси в Испании  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
هیچ بازیکنی در تاریخ فوتبال به اندازه مسی برای باشگاهش موفقیت خلق نکرده

با توجه به این حرف‌های مسی به نظر می‌رسد که رییس بارسلونا تلاش آنچنانی برای حفظ این بازیکن انجام نداده و این بازیکن با وجود این که ظاهراً چیزی در این مورد نگفته اما در باطن از لاپورتا دل‌خور است.

هر دو طرف در چند روز گذشته نشان داده اند که رابطه میان آن‌ها عادی است و مشکلات وجود نداشته است، اما در پایان کنفرانس خبری این موضوع کاملا اثبات شد که رابطه لئو و رییس باشگاه سرد بوده است.

کاپیتان پیشین بارسا هنگام خداحافظی آنگونه که هم‌تیمی‌هایش را در آغوش گرفت، رییس باشگاه را بغل نکرد و در سخنرانی خود هیچ اشاره‌ای به صورت مستقیم به مدیر بارسا نداشت، نکته ای که نشان می‌دهد رابطه آنها سرد شده است.

البته لئو هرگز در صحبت‌هایش علیه لاپورتا حرفی به زبان نیاورد اما در پاسخ به این پرسش که از سوی باشگاه فریب خورده یا خیر، گفت که لاپورتا نمی خواسته بدهی های باشگاه را بیشتر کند و سعی کرد که توضیح بیشتری ندهد. 

نکته جالب دیگر این که باشگاه رییس لالیگا را مقصر جدایی مسی می‌داند اما این بازیکن اظهار داشت که مشکلی با تباس ندارد و رابطه‌اش با وی عادی است.

این نکات نشان می‌دهد که مسی و لاپورتا رابطه شان سرد شده بود و همین موضوع سبب شده تا رییس باشگاه رأی به جدایی کاپیتان لئو بدهد و قراردادش را تمدید نکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала