Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دیدار رییس جمهور غنی با کاروان اعزامی افغانستان در بازی‌های المپیک توکیو + عکس

© Afghanistan National Olympic Committeeرئیس جمهور اشرف غنی با ورزشکاران اشتراک کنندۀ افغان در المپیک
رئیس جمهور اشرف غنی با ورزشکاران اشتراک کنندۀ افغان در المپیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
رییس جمهور اشرف غنی، عصر امروز در ارگ با مسئولان اداره ورزش و ورزشکارانی که در رقابت‌های المپیک توکیو اشتراک کرده بودند، دیدار و در مورد حضور کاروان ورزشی افغانستان در این رقابت مهم صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در رقابت‌های المپیک توکیو که از تاریخ اول  اسد آغاز و امروز به پایان رسید، پنج ورزشکار از افغانستان در رشته های شنا، نشانه زنی، اتلتیک و تکواندو اشتراک کردند که هیچ دستاوردی نداشتند و بدون کسب مدال چندی قبل به کشور بازگشتند.

با این هم رییس جمهور محمد اشرف غنی، امروز در ارگ با این ورزشکاران و مسئولان اداره ورزش دیدار و مورد حضور کاروان ورزشی افغانستان در این رقابت مهم صحبت کرد.

در این دیدار که در قصر چهارچنار ارگ انجام شد و بانوی اول کشور نیز حضور داشت، داکتر حفیظ الله ولی رحیمی، رئیس عمومی تربیت بدنی و ورزش و رییس کمیته ملی المپیک گزارش مکمل از حضور بازیکنان افغانستان در بازی های المپیک توکیو ارائه نمود و پیشنهادات خود را بخاطر رشد همه جانبه ورزش با رئیس جمهور شریک ساخت.

رییس جمهور نیز با وجود اینکه ورزشکاران کشور هیچ دستاوری در این رقابت‌ها نداشته اند، از زحمات اداره ورزشی رضایت نشان داد و همچنان حمایت خودش را از ورزشکاران اعلام کرد.

این دیدار البته به دلیل شرایط بدامنیتی کشور و عدم درخشش این ورزشکاران در المپیک با انتقاد تند کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала