Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در شبکه‌های اجتماعی: می‌روم اما این به معنای خداحافظی نیست + عکس

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.
Barcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی از هواداران بارسلونایی خودش خداحافظی کرد و اظهار داشت که این رفتن او به معنی وداع دائمی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی فوق ستاره آرجانتینی، پس از آن‌که پنجشنبه گذشته مشخص شد که قراردادش با بارسا تمدید نخواهد شد، امروز به طور رسمی در مراسمی از بارسلونا خداحافظی کرد و با چشمان اشک‌بار این باشگاه را ترک کرد.

وی که حالا باید به تیمی دیگری باید بپیوندد، با انتشار پُستی در شبکه‌های اجتماعی از هواداران بارسلونایی خودش خداحافظی کرد و اظهار داشت که این رفتن او به معنی وداع دائمی نیست.

وی در فیس بوک نوشت:"من دوست داشتم طور دیگری از باشگاه جدا شوم اما به هر حال فکر می‌کنم خداحافظی هرگز نمی‌تواند چیز خوبی باشد. من دوست داشتم در این‌جا ادامه دهم، همه کارها را با این هدف انجام دادم و در نهایت این اتفاق نیفتاد. من از همه کسانی که در این سال‌ها در باشگاه مرا همراهی کردند، تشکر می‌کنم. همین‌طور از همه هواداران که همه عشق و حمایت شان را به من هدیه کردند و من نیز تلاش کردن تا جبران کنم و همه چیزم را به این پیراهن پس دادم. من می روم اما این به معنای خداحافطی نیست، فقط بعداً می بینم تان. زنده‌باد بارسا!".

گفته می‌شود که مسی با باشگاه پاریسن‌جرمن به توافق دست یافته است و بزودی به این باشگاه خواهد پیوست.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала