Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چهره‌های سرشناس ورزش افغانستان هم به هشتگ تحریم پاکستان پیوستند + عکس

© NaZhand facebookورزشکاران مبارزات آزاد افغانستان
ورزشکاران مبارزات آزاد افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
شماری از ورزشکاران مطرح افغانستان، با زدن هشتگ تحریم پاکستان، بیزاری شان را از جنگ و خشونت اعلام کردند و از جهانیان خواستند تا هر چه زودتر جلو جنگی نیابتی را در داخل خاک افغانستان بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک، «#تحریم پاکستان/ #Sanction Pakistan» هشتگی است که از چند روز قبل تا عصر امروز دوشنبه بیش از بیش از صدهزاربار توسط کاربران فیس‌بوک تکرار و به ترند جهانی تبدیل شده است.

 کاربران فیس‌بوک و در کنار آن توئیتر با استفاده از این هشتگ به حمایت پاکستان از گروه طالبان و جنگ نیابتی این کشور اعتراض کردند و خواستار تحریم این کشور شدند.

شماری از ورزشکاران مطرح افغانستان نیز با زدن هشتگ این، بیزاری شان را از جنگ و خشونت اعلام کردند و از جهانیان خواستند تا هر چه زودتر کشور حامی تروریستان را تحریم و به وضعیت فعلی کشور شان توجه کنند.

روح‌الله نیک‌پا تنها مدال آور افغانستان از رقابت‌های المیپک، یکی از ورزشکارانی است که به این هشتگ پیوسته و با انتشار پُستی در فیس‌بوکش از هوادارانش خواسته است تا با نشر این هشتگ آن را بیشتر از قبل ترند کنند.

باز محمد مبارز دیگر ورزشکار مطرح افغانستان که در رشته مبارزات آزاد فعالیت دارد، در بخش کامنت‌های فیس‌بوک چندین بار این هشتگ را زده است تا مخالفت خود را به حمایت پاکستان از گروه طالبان نشان دهد.

شماری از ملی‌پوشان فوتبال نیز خواهان توقف جنگ و حمایت پاکستان از گروه‌های تروریستی شده اند و با به کار بردن هشتگ خواهان تحریم حامیان تروریستان شده اند.

در همین حال شماری از کابران شبکه‌های اجتماعی حتی پای پُستی که فدراسیون فوتبال در آن از آغاز کلاس مربیگری درجه سی آسیا در کابل خبر داد و ربطی به موضوع جنگ و سیاست نداشت، این هشتگ را به کار برده اند و برخی دیگر نیز آن را پسند کرده اند.

شهروندان افغانستان همچنان پای پُست‌های شماری از ورزشکاران مطرح جهان همچون مسی، رونالدو و دیگر ستاره‌های مطرح دنیای فوتبال این هشتگ را زده اند تا حمایت و توجه آن‌ها را نیز جلب کنند و هر چه زود اصلی‌ترین حامی تروریستان در افغانستان تحریم شود.

در افغانستان عقیده بر این است که اگر این هشتگ تا 96 ساعت دیگر همچنان ادامه یابد و ترند شود، شرکت فیس‌بوک حساب شماری از افراد را در پاکستان خواهد بست و از همین رو حمایت و به کارگیری این هشتگ در حال افزایش است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала