Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید به کلیان امباپه نزدیک‌تر شد

© REUTERS / Bernadett SzaboИгроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020
Игроки сборных Франции и Венгрии во время матча на Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
عضو شوید
جدایی مسی از بارسلونا و پیوستن احتمالی او به پاریسن‌جرمن، امید تازۀ به مدیران رئال مادرید برای به خدمت گرفتن کلیان امباپه خلق کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در چند هفته آخر و با توجه اصرار مدیران پاریسن‌جرمن برای حفظ کلیان امباپه، مدیران رئال مادرید از جذب او در تابستان جاری ناامید شده و معتقد بودند که باید تا پایان فصل برای این مهاجم فرانسوی صبر کرد.

France's Kylian Mbappe, left, comforts Argentina's Lionel Messi after France's 4:3 victory in the World Cup Round of 16 soccer match between France and Argentina, at the Kazan Arena, in Kazan, Russia, June 30, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.08.2021
ورزش
تمدید با امباپه مهم‌تر از جذب مسی

با توجه به جدایی مسی از بارسلونا و مذاکرات پیشرفته او با پاریسن‌جرمن که احتمال پیوستن وی را به این تیم قوت می‌بخشد، مدیران رئال مادرید امید تازۀ برای به خدمت گرفتن کلیان امباپه پیدا کرده اند.
رئال مادرید حالا حس می کند که با انتقال مسی به پاریس دیگر نیازی نیست تا یک سال منتظر خرید امباپه بمانند چرا که پی‌اس‌جی با جذب لئو چاره‌ای جز فروش امباپه ندارد و در سه هفته آینده محکوم به فروش این مهاجم است.
 رئال منتظر است تا پی‌اس‌جی بتواند خرید مسی را نهایی کند و بعد از آن الخلیفی آماده مذاکره شود. رئال تا کنون هرگز در مورد امباپه مستقیما مذاکره نکرده تا پی‌اس‌جی را عصبانی نکند اما به نظر می رسد که حالا داستان فرق دارد.
رئال در حال حاضر شرایط مالی باثباتی دارد و بسیاری از بازیکنان این دستمزد شان را کم کرده اند و آلابا نیز دستمزدی مشابه راموس دریافت می کند.
 رئال از سویی در خزانه اش 120 میلیون یورو دارد و به همین خاطر است که خرید امباپه به هیچ وجه مشکل ساز نیست.
 
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала