Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رفتن مسی نعمتی برای توجه به لاماسیا

© REUTERS / ALBERT GEAРональд Куман и Лионель Месси
Рональд Куман и Лионель Месси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
رفتن لیونل مسی از بارسلونا می‌تواند سبب باشد تا بارسلونا به اکادمی لاماسیا توجه بیشتر نماید.

به گزارش اسپوتنیک؛ داشتن بازیکنی با کیفیت چون لیونل مسی امری است که هیچ باشگاهی آن را رد نمی‌کند، اما پس از جدایی او از بارسا (که به دلیل وضعیت بد اقتصادی او، نه نشانه‌هایی از افت کیفیت‌اش) به باشگاه کاتالان فرصتی برای بازیابی می‌دهد تا بار دیگر تمرکز خود را بر روی آکادمی مشهور جهان لاماسیا بگذارد.

رونالد کومان سال گذشته محدودیت‌های مالی بارسلونا را تشخیص داد و به چند ستاره جوان باشگاه یعنی پدری، رونالد آراخو، اسکار مینگوئزا، ایلایکس موریبا اعتماد کرد. حالا با مصدومیت آنسو فاتی، فصل آینده بدون در نظر گرفتن مسی، روند جذب بازیکنان جوان را افزایش می‌دهد.

داشتن بازیکنی مانند مسی این است که بارسلونا باید در رقابت باقی بماند و آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشد. در حال حاضر، با اعلام خداحافظی اعجوبه 34 ساله از نیوکمپ، می‌توان اهداف واقع بینانه‌تری را روی بلوگرانا قرار داد.

Футболист Лионель Месси на пресс-конференции в Барселоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.08.2021
ضرر 137 میلیون یورویی بارسلونا از جدایی مسی

علائم مثبت قبل از فصل

وضعیت مالی بارسلونا به قدری بهم ریخته است که هنوز مشخص نیست آیا ممفیس دپای، اریک گارسیا، سرخیو آگوئرو و امرسون رویال می‌توانند به موقع در اولین دیدار هفته آخر لالیگا سانتاندر در خانه رئال سوسیداد ثبت نام کنند یا خیر.

بدون شک بعد از مسی در چند هفته آخر پنجره نقل و انتقالات بیشتر خواهد بود، زیرا بارسلونا هنوز تقریباً 95 درصد از درآمد خود را در صورت نیاز به 70 درصد از دستمزد دریافت می‌کند، اما این پیش فصل نشان داد که چندین بازیکنان جوان باشگاه آماده تقویت هستند. امثال چون گاوی ، نیکو گونزالس، الخاندرو بالده و یوسف دمیر همه نشان داده‌اند که آنها می‌توانند برای کومان در فصل 2021/22 کمک کنند، زیرا بارسلونا دوران جدیدی را در نیوکمپ آغاز می‌کند، دورانی که از زمان حال به آینده نگاه می‌کند.

بارسلونا در دوران پپ گواردیولا نه تنها به خاطر فوتبال استثنایی خود، بلکه به دلیل نحوه شکل گیری هسته اصلی تیم پیرامون بازیکنان لاماسیا، از سراسر جهان مورد تمجید قرار گرفت. با توجه به مشکلات مالی که باشگاه در حال حاضر می‌گذراند و بعید است به این زودی‌ها برطرف شود، داشتن مربی‌ای مانند کومان به بلوگرانا اجازه می‌دهد تا طرح تیم جدید را اجرا نماید.

بسیار بعید است که بارسلونا در فصل آینده منتظر قهرمانی در لیگ قهرمانان باشد، زیرا این جام را از سال 2015 به دست نیاورده اما آخرین فصل به ما نشان داد که تجربه این بازیکنان جوان از بازی در اروپا نه تنها به نفع آنها خواهد بود همچنین باشگاه، همانطور که کاتالان‌ها شروع به آینده سازی می‌کنند و با بهترین بازیکن تاریخ خود لیونل مسی، زندگی می‌کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала