Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سود بی پیشنه پی‌اس‌جی قبل از آمدن مسی

© REUTERS / Albert GeaEl futbolista Lionel Messi durante una presentación
El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی هنوز رسما به پاری‌سن‌ژرمن نپیوسته است ولی رقم هواداران این باشگاه در صفحات مجازی به گونه بی سابقه رو به بالارفتن است.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که گفته می‌شود امروز لیونل مسی رسما به پاریس می‌رود و قرارداد او تا فردا به امضاء خواهد رسید، باشگاه فرانسوی در آستانه ورود وی در سه روز گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده و 1.4 میلیون نفر به شمار دنبال کننده‌های اینستاگرام این تیم افزوده شده است.

همچنان شمار دنبال کننده‌های جدید این تیم در برگه فیسبوک نیز از مرز 200 هزار نفر گذشته است. در صفحات توییتر و یوتیوب نیز در سه روز گذشته شمار دنبال کننده‌ها افزایش قابل توجهی داشته است. به طور خاص صفحه توئیتر PSG به زبان اسپانیایی با توجه تماشاگران لالیگا به لیگ 1 فالوورهای زیادی پیدا کرده است.

و حالا پیش بینی می‌شود که در صورت رسمی شدن قرارداد مسی، این شمار می‌تواند به صورت بی پیشینه افزایش یابد.

به گزارش گل، یوونتوس در روز ورود پرشور کریستیانو رونالدو در سال 2018 از 2.2 میلیون دنبال کننده در سراسر شبکه‌های اجتماعی خود استقبال کرد.

در یک سال و نیم بعد بیش از 20 میلیون طرفدار روی صفحه اینستاگرام خود به دست آورد، علاوه بر 7.5 میلیون دنبال کننده فیس بوک، 1.5 میلیون بیننده یوتیوب و بیش از 2 میلیون کاربر چینی سینا ویبو.

پاری‌سن‌ژرمن تنها تیمی نیست که تمام تلاش‌اش را می‌کند تا مسی را به خدمت بگیرد، در سوی دیگر برخی پخش کننده‌های خبر مسی نیز پول نقد خود را جمع آوری کرده‌اند.

دارندگان حقوق فوتبال آمازون، کانال پلس و آر ام سی اسپورت تا سال 2024 با یک قرارداد بسته شده‌اند که در حال حاضر مقرون به صرفه‌تر است.

این در حالیست که با جدایی مسی، بارسلونا مبلغ 116 میلیون پوند ضرر کرده است. 65 میلیون پوند از آن از طریق درآمد تجاری و 36 میلیون پوند کمتر از طریق فروش اجناس حاصل می‌شود.

آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که مذاکرات بین پاریسی‌ها و نمایندگان این بازیکن بر سر قرارداد مسی به پایان رسیده است. حقوق تصویر به عنوان یک مانع توصیف شد اما اکیپ امروز مدعی شد که مسی به صورت فوری طی پروازی به سمت پاریس برای انجام معاینات پزشکی روان شده است.

بارسلونا نیز آخرین تلاش خود را برای حفظ قهرمان‌اش انجام داد، اما با پیشنهاد جدید شکست خورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала