Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کشته شدن میدالیست المپیک پس از پست اینستاگرامی + عکس

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر بایسکل سواری در المپیک Олимпиада-2020. Велоспорт. Трек. Женщины. Спринт. Квалификация
بایسکل سواری در المپیک  Олимпиада-2020. Велоспорт. Трек. Женщины. Спринт. Квалификация - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
اولیویا پادمور بایسکل سوار المپیکی ساعاتی پس از ابراز نگرانی در پست اینستاگرامی، جان‌اش را از دست داد.

این رکاب زن 24 ساله نیوزلندی که در المپیک 2016 ریو برای کشورش شرکت کرده بود، تنها چند ساعت پس از انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام‌اش در مورد "مبارزه" ورزش نخبگان ناگهان درگذشت.

پودمور برای بازی‌های توکیو انتخاب نشد، اما سال گذشته در مسابقات جهانی شرکت کرد و نماینده نیوزلند در مسابقات اتلتیک زنان در ریو بود.

پودمور در پست حذف شده در اینستاگرام نوشت:

"ورزش برای بسیاری از مردم یک خروجی شگفت انگیز است، این یک مبارزه است و بسیار شادی آور است. احساس پیروزی بر خلاف احساسات دیگر است، اما احساس هنگام شکست، هنگامی که حتی در شرایطی که انتخاب می‌شوید انتخاب نمی‌شوید، هنگامی که [مجروح می‌شوید]، هنگامی‌که انتظارات جامعه را برآورده نمی‌کنید. خانه، ازدواج، بچه‌ها همه به این دلیل که [شما] سعی می‌کنید همه چیز را به ورزش خود بسپارید بی شباهت به ورزش‌های دیگر است."

میچل پادمور برادر این ورزشکار در رسانه‌های اجتماعی نوشت: "در آرامش برای خواهر پر زرق و برق و دختر دوست داشتنی فیل پودمور. شما برای همیشه در قلب ما خواهید بود."

اسطوره دوچرخه سواری استرالیایی آنا میارس از جمله کسانی بود که به پادمور ادای احترام کرد: "لطفاً در صورت احساس تنهایی، صدمه دیدن، احساس گم شدن یا درماندگی تماس بگیرید."

سخنگوی پولیس تأیید کرد که آنها صبح یکشنبه در مرگ ناگهانی در یک ملک در کمبریج نیوزلند شرکت کرده‌اند.

آنها افزودند: "پولیس در حال تحقیق در رابطه با مرگ به نمایندگی از پزشکی قانونی است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала