Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ مسی به پاریسن‌جرمن پیوست + ویدیو

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.
Barcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
با تایید باشگاه پاریسن‌جرمن، لیونل مسی ستاره سابق بارسلونا، با عقد قراردادی به این باشگاه پیوسته است.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه پاریسن‌جرمن با انتشار ویدیویی خبر پیوستن لیونل مسی را به این باشگاه رسمی کرد.

​باشگاه بارسلونا پنجشنبه گذشته اعلام کرد که به دلیل قوانین سفت‌وسخت لالیگا و شرایط وخیم مالی قادر به تمدید قرارداد مسی نیست و این بازیکن می‌تواند راهی باشگاه دیگری شود.
باشگاه پاریسن‌جرمن پس از آن با مسی وارد مذاکره شد و با ارائه پیشنهاد دوساله و تمدید اختیاری برای یک سال دیگر که در آن دستمزد 35 میلیونی در سال برای ستاره آرجانتینی در نظر گرفته شده است، اقدام به جذب این بازیکن کرد.
ستاره سابق بلوگرانا نیز پس از بررسی این پیشنهاد در چند روز آخر، در نهایت به پی‌اس‌جی پاسخ مثبت داد و ساعاتی قبل بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرد تا قرارداد خودش را با این باشگاه امضأ کند.
گفته می‌شود که مسی تا دقایق دیگر تست پزشکی خواهد داد و سپس طی مراسم با شکوهی به عنوان بازیکن پاریسن‌جرمن معرفی خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала