Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام روشن پی‌اس‌جی به رئال پس از جذب مسی

© AFP 2023 / Zakaria Abdelkafi Болельщики ждут возле стадиона Parc des Princes футбольного клуба Paris Saint-Germain (PSG) в Париже
Болельщики ждут возле стадиона Parc des Princes футбольного клуба Paris Saint-Germain (PSG) в Париже   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
باشگاه پاریسن‌جرمن با قراردادن پیراهن‌های نیمار و امباپه در کنار پیراهن بدون شماره مسی، به رئال مادرید این پیام را رساند که ستاره فرانسوی فروشی نیست و آ‌ن‌ها به دنبال تشکیل مثلث «MMN» در فصل جدید هستند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت‌ها است که به دنبال کلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن‌جرمن است و می‌خواهد این بازیکن را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد.
این باشگاه پس از پیوستن مسی به جذب این بازیکن بیشتر از قبل امیدوار شد و انتظار می‌رفت طی چند روز آینده برای به خدمت گرفتن وی با باشگاه پاریسن‌جرمن مذاکرات خودش را آغاز کند.
باشگاه پاریسن‌جرمن که امروز به صورت رسمی مسی را به خدمت گرفت، پیام واضحی به رئال مادرید در مورد کلیان امباپه فرستاد و خاطر نشان کرد که این بازیکن جوان فروشی نیست.
این باشگاه با قراردادن پیراهن‌های نیمار و امباپه در کنار پیراهن بدون شماره مسی، به رئال مادرید این پیام را رساند که آ‌ن‌ها به دنبال تشکیل مثلث «MMN» در فصل جدید هستند و به هیچ قیمتی حاضر به فروش کلیان نیستند.


امباپه در حال حاضر آخرین سال قراردادش را با پاریسن‌جرمن سپری می‌کند و به نظر می‌رسد که با پیوستن مسی، راموس، دوناروما، واینالدوم و اشرف حکیمی، سران این تیم به فکر وسوسه کردن او هستند تا قراردادش را تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала