Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش‌بینی عملکرد مسی در پی‌اس‌جی از سوی یک شرکت تحقیقاتی

© AFP 2023 / Pau BarrenaРабочие снимают плакаты с изображением аргентинского нападающего «Барселоны» Лионеля Месси на стадионе «Камп Ноу» в Барселоне
Рабочие снимают плакаты с изображением аргентинского нападающего «Барселоны» Лионеля Месси на стадионе «Камп Ноу» в Барселоне   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.08.2021
عضو شوید
شرکت تحقیقاتی اولوسیپ، مدعی است که مسی بدون ضربات پنالتی، 20 گُل برای پی‌اس‌جی در فصل جدید خواهد زد و 13 پاس گُل نیز خواهد ساخت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی ساعاتی قبل به صورت رسمی به پاریسن‌جرمن پیوست و با انجام چند مرحله از کارهای اداری این بازیکن می‌تواند پیراهن تیم پاریسی را برتن کند.

انتظار می‌رود مسی در کنار نیمار و امباپه و با توجه به حضور دوناروما، راموس، حکیمی، واینالدوم و دیگر ستاره‌های پاریسن‌جرمن، در این تیم بدرخشد و به عناوین مختلفی دست یابد.

در همین حال شرکت تحقیقاتی اولوسیپ (Olocip)، در مورد عملکرد مسی در فصل جدید لیگ 1 پیش‌بینی انجام داده که براساس آن لئو بدون ضربات پنالتی، 20 گُل برای پی‌اس‌جی خواهد زد و 13 پاس گُل نیز خواهد ساخت.

براساس مطالعات این شرکت مسی در ترکیب مائوریسیو پوچتینو به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی خواهد کرد و با قرار گرفتن این بازیکن در موقعیت ذکر شده، امباپه بیشتر گُلزنی خواهد کرد و نزدیک به 35 تا 40 گُل خواهد زد.


اولوسیپ همچنان مدعی‌ست که ممفیس دپای 73 درصد با مسی بارسا شباهت دارد و این بازیکن هالندی در ترکیب بلوگرانا عملکرد مشابه با مسی خواهد داشت و می‌تواند 15 گُل بزند و 8 پاس گُل برای هم‌تیمی‌هایش بسازد.
 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала