Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونمایی از مسی در پارک دِ پرنس با شماره پیراهن جدید

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Lionel Messi looks on during the Champions League quarterfinal match between FC Barcelona and Bayern Munich at the Luz stadium in Lisbon, Portugal, Friday, Aug. 14, 2020
Barcelona's Lionel Messi looks on during the Champions League quarterfinal match between FC Barcelona and Bayern Munich at the Luz stadium in Lisbon, Portugal, Friday, Aug. 14, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.08.2021
عضو شوید
لیونل مسی در حالی که لبخند به لب داشت، با پیراهن باشگاه پاریسن‌جرمن در ورزشگاه پارک دِ پرنس، در برابر دوربین خبرنگاران قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی که امروز از بارسلونا برای بستن قرارداد به پاریس آمد، دقایقی قبل در تست‌های پزشکی پاریسن‌جرمن اشتراک کرد و به نظر می‌رسد که توانسته این آزمایش‌ها را به خوبی سپری کند.
این بازیکن دقایقی قبل در ورزشگاه در ورزشگاه پارک دِ پرنس با پیراهن این باشگاه که شماره 30 در عقب آن نوشته شده است، در برابر دوربین خبرنگاران قرار گرفت تا هواداران فوتبال بالاخره او را با لباس تیم دیگری ببینند.


گفته می‌شود که مسی فردا با همین شماره پیراهن به هواداران پاریسن‌جرمن معارفه و در فصل جدید با همین شماره به میدان خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала